موضوعات داغ

کامیون دافران H7 محصول شایان دیزل در نمایشگاه مشهد + فیلم

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت شایان دیزل صنعت پارس با محصول خود کامیون دافران H7 در نمایشگاه خودرو مشهد حاضر شده است.

کشنده دافران H7 کامیونی از برند چِنگ لانگ چین با نام تجاری دافران محصول شرکت شایان دیزل است که در حال حاضر یکی از آپشنال‌ترین و ایمن‌ترین کامیون‌های بازار کشورمان محسوب می‌شود. کشنده دافران H7 استاندارد ۸۵ گانه ایمنی اروپا را پاس نموده و در ایران با آپشن‌هایی مانند رادار خط‌ خوان و ترمز اضطراری تولید و عرضه می‌شود.

محصول کشنده دافران H7 حاصل همکاری با شرکت‌های معتبر رنو و ZF آلمان است و نسخه تک دیفرانسیل H7 با موتور ۴۸۰ اسب بخاری جهت عرضه در بازار ایران در نظر گرفته شده است.

کامیون دافران H7 از یک پیشرانه 6 سیلندر ۱۲.۷ لیتری با ۴۸۰ اسب بخار قدرت و ۲۲۰۰ نیوتن‌متر گشتاور بهره می‌برد که دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 است و همچنین سیستم کاهنده آلایندگی EEV به کاهش آلایندگی این کشنده کمک می‌کند. بر این اساس کشنده H7 را می‌توان پاک‌ترین کامیون حال حاضر تولیدی داخل ایران دانست و این ویژگی کشنده دافران H7 را برای سفرهای اروپایی نیز مناسب کرده است.

کابین کامیون دافران H7

کامیون دافران H7 شایان دیزل از یک جعبه دنده 12 سرعته اتوماتیک ساخت ZF بهره می‌برد و که با اینتاردر پنج زمانه تجهیز شده است که نسبت به رقبا برتری دارد.

سیستم ترمز دافران H7 شامل ترمز موتور یا همان خفه‌کن، ترمز گیربکس یا اینتاردر، ترمز چرخ‌های جلو و عقب که به ترتیب دیسکی و کاسه‌ای است.

از امکانات این کشنده می‌توان به ترمز اضطراری، رادار خط‌خوان، ترمز تپه، قفل‌کن دیفرانسیل، قطع‌کن باطری در کابین، گرم‌کن آینه، یخچال، مانیتور، ضبط با قابلیت اتصال‌های مختلف، ریموت تنظیم ارتفاع محور عقب، تنطیم برقی شیشه‌ها، صندلی راننده بادی مجهز به تنظیم دستی و اتوماتیک، چراغ مخصوص روز، تنظیمات کروز از روی فرمان، تنظیمات ضبط از روی فرمان، بوق بیرون و درون شهری اشاره کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد