موضوعات داغ

دی اس 3 فیس‌لیفت به بازار عرضه شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

چهار سال پس از معرفی نسل جدید دی اس 3، اکنون این خودرو دستخوش برخی تغییرات و بروزرسانی‌ها شده است. ابعاد این خودرو دست نخورده باقی مانده‌اند اما در بخش ظاهر و تجهیزات فنی، تغییراتی در این خودرو پدید آماده است.

سپر و جلوپنجره دی اس 3 اکنون طراحی جدیدی دارند و چراغ‌های LED جلوپنجره نیز فرم تیزتری پیدا کرده‌اند. همچنین در صورتی که مالک هزینه اضافه پرداخت کند، چراغ‌های ماتریسی در دسترس خواهند بود.

در قسمت عقب فقط چراغ‌ها تغییر کرده‌اند و نام DS Automobiles روی درب صندوق درج شده است. همچنین رینگ‌های خودرو نیز طرح جدیدی دارند و در دو سایز 17 یا 18 اینچ قابل انتخاب هستند. رنگ قرمز روشن به مجموعه رنگ‌های قابل انتخاب برای خودرو اضافه شده است و دوربین‌های جانبی خودرو نیز کیفیت بالاتری را به نمایش می‌گذارند.

کابین دی اس 3 نیز طرحی جدید را به نمایش می‌گذارد و فرمان آن پره‌های پف دار را به نمایش می‌گذارد که دکمه‌های بیشتری را در خود جای داده‌اند. صفحه نمایش سیستم صوتی نیز بزرگتر از گذشته است و در همه مدل‌ها به صورت استاندارد از نوع 10.3 اینچی در نظر گرفته شده است. نسخه‌های فول آپشن دی اس 3 روکش چرم ناپا را نیز ارائه می‌دهند.

دی اس 3

تعداد تیپ‌های دی اس 3 از پنج به سه کاهش پیدا کرده است. دو تیپ بنزینی این خودرو با موتور 1.2 لیتری توربوشارژر به همراه گیربکس هشت سرعته اتوماتیک عرضه می‌شوند، در حالی که تیپ دیزلی به پیشرانه 1.5 لیتری توربو دیزل با 130 اسب‌بخار قدرت و گیربکس اتوماتیک مجهز است.

نسخه الکتریکی دی اس 3 پیشرفته‌تر شده است و موتور برقی آن اکنون 156 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند و باتری آن نیز 54 کیلووات ساعت ظرفیت دارد. با کاهش مصرف و افزایش انرژی، برد نسخه الکتریکی دی اس 3 هم‌اکنون به 402 کیلومتر مطابق چرخه WLTP افزایش یافته است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد