موضوعات داغ

غول روسی نیم میلیون دلاری Aurus Komendant معرفی شد، حداکثر لوکس بودن

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

سازنده روسی خودروهای پریمیوم یعنی شرکت Aurus که خودروهای ریاست جمهوری روسیه را تولید می‌کند، یک تازگی مدل مورد انتظار را به صورت رسمی معرفی کرد.

خودرو SUV لوکس روسی Aurus Komendant که نه تنها با اندازه خود، بلکه با قیمت چشمگیر هر بیننده‌ای را تحت تأثیر قرار می‌دهد. به گفته شرکت سازنده خودرو روسی 70 درصد قطعات این خودرو داخلی هستند و 30 درصد دیگر از شرکت‌های دیگر تامین شده اسن.

طراحی ظاهری این ماشین شاسی بلند لوکس روسی Aurus Komendant از زبان طراحی جدید این شرکت بهره می‌برد و بنابراین بسیار شبیه سدان بزرگ این خودروسازSenat S660 است. با این حال، برخی از تفاوت ها نیز وجود دارد. به عنوان مثال با وجود شباهت، چراغ‌های این دو خودرو کاملاً متفاوت است. علاوه بر این، این خودرو جدید Aurus Komendant در 9 رنگ موجود است که سه رنگ آن منحصر به فرد است. از نظر ابعاد این شاسی بلند غول پیکر Aurus Komendant طول 5380 میلی متر، عرض 2004 میلی متر و ارتفاع 1820 میلی متر داشته و وزن این خودرو 3.2 تن است.

خودرو SUV لوکس روسی Aurus Komendant

فضای داخلی، همانطور که انتظار می رود، کاملا از سدان Senat S660 قرض گرفته شده است. در مجموع 7 گزینه رنگ برای فضای داخلی قابل انتخاب است. اما تغییراتی نیز وجود دارد. بنابراین، اکنون شیفترهای پشت فرمان اضافه شده است تا راننده بتواند به سرعت دنده را عوض کند. در بخش تجهیزات این شاسی بلند روسی آوروس به یک سیستم خودرات سطح پایه مجهز شده است. نسخه زرهی نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده است.

شاسی بلند روسی Komendant بر اساس یک پلت فرم مدولار واحد ساخته شده است. پیشرانه آن تغییر نکرده و کاملا از سدان سنات گرفته شده است. این خودرو همچنان از یک موتور V8 بنزینی با توربو با کد NAMI-412 بهره می‌برد که 598 اسب بخار قدرت و 880 نیوتن متر تولید می کند و در کنار آن یک موتور الکتریکی که حداکثر قدرت 62 اسب بخار و 400 نیوتن متر گشتاور تولید می کند در مواقع لزوم به کمک پیشرانه بنزینی می‌آید. در مجموع پکیج پیشرانه شاسی بلند روسی Komendant 660 اسب بخار قدرت و بیش از هزار نیوتن متر تولید می‌کند. قدرت تولیدی از طریق یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک به چهار چرخ منتقل می‌شود. این SUV قدرتمند روسی به جای فنر از یک سیستم تعلیق بادی بهره می‌برد که به شما امکان می دهد فاصله زمین را از 200 تا 260 میلی متر تغییر دهید.

نمای عقب خودرو SUV لوکس روسی Aurus Komendant

شاسی بلند Aurus Komendant در کارخانه ای در Yelabuga روسیه تولید خواهد شد که سدان Senat در آن تولید می‌شود. شروع تولید این شاسی بلند روسی برای سه ماهه اول سال 2023 برنامه ریزی شده است. قیمت آن نیز مشخص است که بالغ بر 33 میلیون و 700 هزار روبل (559800 دلار) خواهد بود. البته همچنان قیمت این خودرو به اندازه قابل توجهی کمتر از رولز رویس کولینان جدید در روسیه است.

منبع و تصاویر : ru.motor1.com

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/7/10
این خودرو را باید هر چه سریع تر بعد از رونمایی وارد کشور کرد البته با تعرفه ی گمرکی استاندارد و تعرفه ی تعویض پلاک پایین و وغیره چون ما برای قشر ضعیف روسیه کلی دنا پلاس توربو اتوماتیک و دنا پلاس توربو ۶ سرعته ی دستی و تارا همه ی اینها از نوع صادراتی که خودتون بهتر میدونین مدل های مخصوص صادراتی خیلی کیفیت بالاتری چه از لحاظ مواد به کار برده در دیزاین داخلی و خارجی و از همه مهم تر پیشرانه و گیربکس و سیستم های برقی خودروهای صادراتی اصلا قابل مقایسه نیست با تولیدات داخلی که جای بسی تاسف ولی چون ما برای روسیه سنگ تموم میذاریم ببینیم روسیه همین قدر واسه احترام قائل هست یا نه فقط در حد حرف خدا کنه احترام قائل بشن و یکی از اولین مقاصد صادراتی این خودرو ایران باشد چون ایرانیها تشنه ی اس یو وی های فول سایز با قدرت بالا هستند
1401/7/13
صحبت شما کاملا درسته ولی با توجه به مصوبه دولت ، سقف واردات ۲۵ هزار دلاری کجا ، ماشین ۵۰۰ هزار دلاری کجا
1401/7/10
تحت هیچ شرایطی وارد نمیشه چون موتور ۶ سیلندر به بالا وارد نمیشه این ۸ سیلندره خودرو ۲۷۵ اسب به بالا وارد نمیشه ولی این دقیقا دو برابره😐 ولی باهاش حال کردم ولی حدود ۱۵ میلیارد با گمرک ۲۵ حد اقل ۲۷ تو بازار بدن من ک زورم میاد ۲۷ میلیارد نداشته مو واسه ماشین روسی بدم
1401/7/12
نیم میلیون دلار معادل 15 میلیارد تومان تموم شده 😐😐
وارد بشه برای کی؟!
1401/7/23
برای منی که قانون کار می گیرم ... اان شروع کنم از حقوقم پس انداز کنم انشالاه روز قیامت می تونم بخرمش ...