موضوعات داغ

نسخه جدید چانگان اوچان X7 پلاس مدل ۲۰۲۲ عرضه شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

فروش نسخه جدیدی از کراس‌اوور چانگان اوچان X7 پلاس مدل ۲۰۲۲ از تاریخ ۲۹ سپتامبر آغاز شده است. مدل تورینگ در چین در دو نسخه با قیمت ۹۴۳ و ۹۶۷ هزار روبل عرضه می‌شود.

نسخه جدید تورینگ بر اساس اوچان X7 پلاس جدید ساخته شده و در عین حال طراحی و پیکربندی آن تغییر کرده است.

موتور ۱.۵ لیتری چهارسیلندر توربوشارژ این مدل گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر تولید می‌کند. این موتور در کنار یک جعبه‌دنده ۷ سرعته دوکلاچه کار می‌کند.

این کراس‌اوور از لحاظ ظاهری تفاوت‌های قابل توجهی با نسخه استاندارد ندارد. نمای جلویی طراحی دوسطحی با جلوپنجره دارای الگوی لوزی‌شکل دارد. تریم‌های تزئینی به رنگ طلایی، در قسمت چراغ مه‌شکن و بخش پایینی پنل درها دیده می‌شوند. در طراحی چرخ‌ها نیز تغییراتی اعمال شده است که مشکی هستند و طراحی چندپره دارند. با پرداخت ۱۶ هزار روبل می‌توان یک باربند هم برای آن سفارش داد.

امکانات این مدل شامل درب عقب برقی، یک خروجی ۱۲ ولت در محفظه بار، یک نمایشگر سیستم سرگرمی رسانه‌ای ۱۲.۳ اینچی، یک داشبورد مجازی ۱۰.۲۵ اینچی و یک سیستم کنترل خودکار هوشمند آن‌استایل ۳.۰ است. اوچان X7 پلاس گنجایش ۷ نفر را دارد و صندلی‌های ردیف دوم را می‌توان به جلو و عقب جابجا کرد.

طول این مدل ۴.۷ متر، عرض آن ۱.۸ متر، ارتفاع آن ۱.۷ متر و فاصله بین دو محورش ۲.۸ متر است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/7/21
سایپا اگه وارد کنه، سود هنگفتی میکنه موتور ۱۵۰۰ سی سی کم مصرف فوق العاده کم مصرف با ۱۹۴ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتون متر گشتاور این یه شانس برای سایپاست وارد نکنه خصوصی ها وارد میکنند و باالطبع سود هنگفتش را هم میبرند