موضوعات داغ

اولین رندرهای تویوتا کمری مدل 2023 منتشر شد، برادر کوچک تر تویوتا کراون

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

سدان تویوتا کمری یکی از محبوب ترین مدل‌های کلاس خود در تمام جهان است. وب‌سایت روسی Kolesa.ru با پیش‌بینی تغییر سریع نسل این خودرو، طرح پیشنهادی خود را برای کمری جدید منتشر نموده است و بنظر می‌رسد نسل جدید تویوتا کمری با چنین تغییراتی طی دو تا سه سال آینده عرضه شود.

با توجه به این واقعیت که هنوز هیچ‌کس کمری جدید را در طول آزمایش‌های جاده‌ای ندیده است، هنگام ایجاد رندر، طراحان به سایر محصولات جدید تویوتا و مهمتر از همه به سدان کراون که تابستان گذشته به نمایش درآمد استناد کرده‌اند.

بنابراین، طراحان نسبت های معمول بدنه تویوتا کمری را حفظ کرده اند اما در عین حال نمای جلویی کاملاً تغییر کرده و چره جدیدی به خود گرفته که متفاوت از نسخه قبلی آن است. دماغه خودرو با یک جلوپنجره متفاوت و بسیار بزرگتر از قبل بهره می‌برد و همچنین طراحی چراغ های جلو جدید شده و دو چراغ توسط یک نوار LED به هم متصل می‌شوند.

نمای عقب تویوتا کمری 2023

نمای کناری بدنه تویوتا کمری 2023 گردتر و ساده تر شده و قسمت عقب بدنه مانند قسمت جلو تقریباً کامل تغییر کرده است. یک نوار LED افقی به جای چراغ‌های عقب معمولی خود نقش ایفاد می‌کند و از روی درب صندوق عبور کرده است.

تویوتا کمری 2023 به احتمال زیاد بر روی پلت فرم مدولار سابق GA-K ساخته خواهد شد که بخشی از معماری جهانی TNGA (معماری جهانی جدید تویوتا) است که در حال حاضر زیربنای خودرو تویوتا راو4، کراس‌اوورهای تویوتا هایلندر و سدان لکسوس ES را تشکیل داده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/7/21
نمای جلو و کناری خیلی زیبا شده.....