موضوعات داغ

سدان خوش استایل چانگان لامور فول آپشن قیمت 495 میلیون تومان در چین

عکس مطلب اول

کمپانی بزرگ و مطرح چانگان به زودی سدان Lamore را روانه بازار خواهد کرد. لامور ظاهری شبیه به سری خودروهای Uni‌ داشته و به طور دقیق‌تر همانند لیفت بک Uni-V از طراحی فانتزی Sci-fi بهره می‌گیرد. لامور در بازار چین با رنج قیمت ۱۲۰۰۰ الی ۱۵۰۰۰ دلار به فروش می‌رسد.

سدان چانگان لامور با ۴.۷۷ متر طول، ۱.۸۴ متر عرض و ۱.۴۴ متر ارتفاع ساخته شده و فاصله بین محورهای آن به ۲.۷۶۵ متر می‌رسد. بنابراین می‌توان گفت لامور حدود ۹۰ میلی‌متر کشیده‌تر از لیفت بک Uni-V است.

سدان جدید چانگان Lamore

ولی صرف‌نظر از اختلاف در سایز، همان‌طور که در ابتدا گفته شد، لامور شبیه به خودروهای یونی وی است. نمای مقابل شامل جلوپنجره بی حاشیه، چراغ‌های LED باریک و سپر برجسته می‌شود. در نمای جانبی نیز دستگیره درب‌ها به صورت مخفی طراحی شده‌اند. ولی نمای عقب متمایز نسبت به خودروی یونی V است. چراغ‌های شفاف عقب به طور مجزا طراحی شده و حالت کلاسیک‌تری دارند. با اینکه در دو طرف سپر یک خروجی اگزوز با حاشیه کرومی مشاهده می‌شود، ولی به طور کلی نمای عقب لامور حس اسپرت بودن را به بیننده انتقال نمی‌دهد.

نمای عقب چانگان لامور

قلب تپنده سدان لامور چانگان یک پیشرانه ۱.۵ لیتری است که می‌تواند ۱۷۰ اسب بخار قدرت و ۲۶۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. سیستم انتقال قدرت شامل گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه می‌شود. بد نیست بدانید خودروی Uni-V نیز به یک موتور ۱.۵ لیتری مجهز است، ولی قدرت و گشتاور آن به ترتیب به ۱۸۷ اسب بخار و ۳۰۰ نیوتن متر می‌رسد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/8/6
ولی به قیمت 1 میلیارد و 495 میلیون تومان در خراب شده‌ای به نام ایران عزیز اسلامی