موضوعات داغ

گارانتی یک میلیون کیلومتر را برای محصولات شرکت چری در اندونزی

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

خیلی کم پیش می‌آید که وسایل نقلیه شخصی به یک میلیون کیلومتر پیمایش دست پیدا کنند و معمولاً این موضوع به ندرت اتفاق می‌افتد، مخصوصاً به دلیل دوام قطعات مکانیکی آنها. و وقتی این موضوع اتفاق می‌افتد، خبرساز می‌شود، به طور مثال در سال 2020 یک فرد آمریکایی که وظیفه تحویل بسته‌های پستی را برعهده داشت با پیکاپ خود 1600000 کیلومتر را طی کرد.

تجربه نشان می‌دهد که اگر یک خودروساز گارانتی یک میلیون کیلومتری ارائه دهد، به احتمال زیاد این گارانتی عملاً برای کل عمر مفید خودرو یا حداقل تا زمانی که سایر محدودیت‌های تعهدی مانند سال های گارانتی به سر نرسیده است، معتبر خواهد بود و می‌توان از آن استفاده کنید.

شرکت چینی چری که در بازار ایران نیز بسیار شناخته شده است در بازار کشور اندونزی ضمانت XXL را برای خودروهای خود ارائه می‌دهد. این گارانتی تا یک میلیون کیلومتر یا تا ده سال معتبر است و پس از محقق شدن هرکدام از این شرایط تمام می‌شود. برای درک بهتر از این موضوع می‌توان گفت که گارانتی 1 میلیون کیلومتری یا ده ساله برای مشتریانی مناسب است که می‌توانند تا 278 کیلومتر در روز را برای یک دهه طی کنند و در این مدت تحت محافظت برند چری باشد. با این تصمیم و ارائه این سطح از گارانتی، شرکت چری به دنبال نشان دادن قابلیت اطمینان بودن و دوام بالای عناصر خود است.

در برخی از کشورها، برندهای دیگر گارانتی‌های مشابه البته نه چندان یکسان ارائه می‌دهند. به عنوان مثال، در ایالات متحده، هیوندای و کیا با 10 سال گارانتی عرضه می‌شوند اما با محدودیت مسافت کمتر نسبت به گارانتی چری. بخش کامیون‌های مرسدس بنز، در برخی بازارها، سه سال گارانتی بدون محدودیت مسافت پیموده شده ارائه می‌دهد.

شرکت‌های چینی مانند چری که از لحاظ کیفیت قطعات و محصولات هنوز در میان مشتریان مورد اعتماد کامل نیستند با ارائه گارانتی‌هایی به این شکل از اعتماد به نفس بالا و اعتماد به کیفیت محصولات خود خبر داده و این موضوع مطمئنا بر روی مخاطب و مشتریان تاثیرگذار خواهد بود.

شرکت مدیران خودرو به عنوان نماینده چری در ایران برای طیف محصولات عرضه شده در کمترین حالت برای خودرو MVM315 60 هزار یا 3 سال و بیشترین حالت برای خودروی تیگو 8 پرو 200 هزار یا 7 سال گارانتی ارائه می‌کند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/8/11
حقمونه ... سر کل ما اوستا شدن ... حالا به بقیه حال می دن ... مردم ما مثل موش آزمایشگاهی برای تست آشغال های چینی بیش از 10 سال از عمر و انرژی و پولشون گذشتن ... حالا که این قوم یأجوج و مأجوج به جایی رسیدن دیگه ما رو نمی شناسند ... آخه اندونزی ؟ مگه ایران چشه ؟ چرا همین فونیکس و تیگو 8 و بقیه آشغالها رو 10 سال گارانتی نمی کنه ؟ آفرین به مدیران خودرویی کشور ما با این قراردادبستن هاشون ... مرزهای مدیریت رو جابجا کردند ...