موضوعات داغ

وانت شورولت مقاوم تر است یا فورد؟

عکس مطلب اول
اخیراً شرکت شورلت طی یک تست واقعی اقدام به مقایسه میزان تحمل و قدرت استیل قسمت بار مدل سیلورادو با فورد F-150 کرده است. در حقیقت این یک فیلم تبلیغاتی است اما تست به صورت واقعی انجام شده و شاید جز بیان حقیقت نباشد.
در این فیلم سعی شده که بیان شود استیل استفاده شده در قسمت حمل بار شورلت بسیار قدرتمندتر از فورد است و برای این منظور چند تست بسیار ساده را نشان داده و میزان مقاوت هر کدام از دو خودرو را به نمایش گذاشته است. البته فورد در مقابل این فیلم اعلام کرده که وقتی 39 سال در بازار شماره یک باشید، چنین فیلم های تبلیغاتی از سوی رقبا جای تعجب ندارد.
در ادامه باید گفت که اگرچه آلیاژ بکار رفته در قسمت حمل بار فورد از آلومینیوم است و مقاوت کمتری نسبت به آلیاژ استفاده شده در شورلت دارد ولی احتمال دارد در آینده نزدیک شورلت نیز مجبور به استفاده از چنین آلیاژی در خودروهای خود شود.
در فیلم زیر می توانید مشاهده کنید که بلوک های سیمانی و یا جعبه ابزار و ... در هر دو خودرو بر روی قسمت عقب ریخته می شوند و میزان خسارت وارد شده به این قسمت مقایسه می شود:

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/3/26
اگه راست میگن بیان نیسان ابی ما مسابقه بدن .تازه رحمی هم بهشون میکنیم و وانت پراید رو با شون رودرو نمیکنیم میترسم که شورلت کپ کنه
1395/3/26
عمرا هیچ کدومشون به پای وانت پراید خودمون برسن ;)
1395/3/26
واقعاً حيف كه اين غول هاي آمريكايي در ايران نيستند