موضوعات داغ

گزارش تصویری غرفه آرین دیزل در نمایشگاه خودرو اصفهان + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

نمایشگاه خودرو اصفهان پس از سه سال امسال، میزبان شرکت‌های بزرگ خودروساز و محصولات آن‌ها در حوزه‌های مختلف خودروهای سبک و سنگین است.

شرکت آرین دیزل با محصولات تجاری سبک و سنگین در نمایشگاه خودرو اصفهان 1401 حاضر شده است. این شرکت که با محصولات کامیونت برند JAC در بازار شناخته می‌شود در نمایشگاه خودرو اصفهان با یک محصول جدید کشنده حضور پیدا کرده است.

کشنده شاکموتو X5000 محصول جدید آرین دیزل

کشنده شاکموتو X5000 محصول جدید آرین دیزل به عنوان گل سرسبد محصولات آرین دیزل در این نمایشگاه خودرو اصفهان برای اولین بار به نمایش عمومی گذاشته شده است.

کشنده شاکموتو X5000 از یک پیشرانه 13 لیتری شش سیلندر مدل کامینز ISZ520 بهره می‌برد. از نظر میزان تولید آلایندگی کشنده جدید آرین دیزل از استاندارد یورو 5 پشتیبانی می‌کند. این پیشرانه توان تولید حداکثر 520 اسب بخار و گشتاور 2460 نیوتن‌متر برخودار است. یک جعبه دنده اتوماتیک مدل FAST F16JZ24 با 16 دنده به جلو و 2 دنده عقب نیز وظیفه انتقال قدرت را برعهده دارد.

به دلیل مشخصات فنی مناسب، کارایی قابل قبول و استهلاک پایین،‌ کشنده‌‌ تک محور شاکموتو X5000 از وضعیت مناسبی برخوردار است و در صورت عرضه عمومی مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

دیگر محصول شرکت آرین دیزل در نمایشگاه خودرو اصفهان، کامیونت JAC سری N است که در ظرفیت‌های مختلف 6 تن N60 ، 8/5 تن N85 و 9 تن N90 و با کاربری‌های مختلف عرضه می‌شود.

کامیونت JAC سری N

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد