موضوعات داغ

جک JS6 در بازار روسیه قیمت گذاری شد، جک S5 نیوفیس پلاس!

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

جک JS6 که در بازار چین با نام سهول QX‌ شناخته‌ می‌شود، نسخه ارتقا یافته‌ای از جک S5 است که توسط سهول یکی از زیربرندهای جک به تولید می‌رسد. لازم است توجه داشته باشید که تولید جک S5 در چین از سال 2019 متوقف شده است اما این شرکت تولید جک S5 را تحت برند سهول و با چهره‌ای جدید ادامه داد.

سهول QX به عنوان یکی از محصولات احتمالی کرمان موتور در آینده نزدیک معرفی شده است. با این حال روس‌ها زودتر از ایرانی‌ها به این خودرو دست یافته‌اند. سهول QX تحت برند جک و با نام جک JS6 به بازار روسیه رسیده است. جک JS6 هم‌اکنون در روسیه قیمت‌گذاری شده است و مشتریان قادر به پیش خرید این خودرو هستند.

جک JS6 از نظر ابعاد و اندازه در شاسی بلندهای کوچک قرار می‌گیرد، یعنی همان بخشی که هیوندای توسان و کیا اسپورتیج در آن قرار گرفته‌اند. طول این خودرو 4605 میلی متر، عرض آن 1890 میلی متر، ارتفاع 1700 میلی متر و فاصله بین دو محورش نیز 2720 میلی متر اعلام شده‌اند.

جک JS6

جک JS6 در روسیه با موتور چهارسیلندر توربوشارژر 1.5 لیتری عرضه می‌شود که حداکثر 174 اسب‌بخار قدرت و 280 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. چینی‌ها راندمان تولیدی این خودرو را برای بازار روسیه کاهش داده‌اند که به نظر می‌رسد هدف آن‌ها تطبیق این پیشرانه با سوخت موجود در روسیه بوده است. گیربکس شش سرعته دوکلاچه نیز وظیفه انتقال قدرت به محور جلو را در این خودرو برعهده دارد.

جک JS6 با دو تیپ کامفورت و لوکس به بازار روسیه می‌رسد. قیمت جک JS6 در تیپ کامفورت معادل 2،599،000 روبل (یک و نیم میلیارد تومان) و در تیپ لوکس 2،799،000 روبل (یک میلیارد و 640 میلیون تومان) اعلام شده است. امکانات جک JS6 کامفورت شامل چراغ‌های ترکیبی هالوژن و LED، روکش چرمی، نمایشگرهای 12.3 اینچی، گرمکن صندلی‌های جلو، کیسه‌ هوای جلو و جانبی، سنسور پارک و دوبین عقب و کروز کنترل هستند.

با خرید جک JS6 لوکس امکانات بیشتری را به دست خواهید آورد. این امکانات شامل چراغ‌های تمام LED، سقف پانوراما، درب عقب برقی، سیستم تهویه اتوماتیک، حافظه صندلی راننده، شارژر بی سیم تلفن همراه، دوربین 360 درجه و رادار نقطه کور می‌شوند. جک JS6 در روسیه جایگزین مدل جک S7 خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد