موضوعات داغ

نشان GT بر سینه پژو 3008

عکس مطلب اول
خودروساز فرانسوی پژو درست چند هفته پیش نسل دوم کراس اوور خود یعنی پژو 3008 را معرفی کرد که در طراحی ظاهری خود تغییرات زیادی را متحمل شده بود، حال پس از گذشت تقریبا یک ماه از معرفی نسل دوم پژو 3008، این خودروساز فرانسوی با اعطای نشان GT، نسخه‌ای اسپرت از این برند معرفی کرده است.
از لحاظ چهره آرایی با کنار هم قرار دادن دو مدل استاندارد و GT از پژو 3008، چندان تغییرات بزرگی دیده نمی‌شود. چراغ‌های پیشانی، جلوپنجره، مجموعه سپر و الگوهای طراحی روی آن دقیقا مثل یکدیگر هستند، ولی بر روی مدل GT جدیدا از رینگ‌های 19 اینچی آلیاژی استفاده شده است. در عقب خودرو هم تفاوت چندانی دیده نمی‌شود، مگر رنگ بندی جدید خودرو که به صورت ترکیبی بر روی بدنه کار شده است، یعنی از درب عقب تا انتهای کابین مشکی شده و از درب عقب تا دماغه اتومبیل به رنگ دیگر درآمده است که تنها مدل اسپرت دارای این مشخصه است.
در بخش مولد قدرتی هم تنها پیشرانه‌ای جدید دیزلی اضافه شده که حجمی 2 لیتری دارد و به جعبه دنده‌ای شش سرعته اتوماتیک مجهز شده است و می‌تواند قدرتی 180 اسب بخاری تولید کند. البته این خودروساز فرانسوی دست مشتری را برای انتخاب باز نگه داشته و همچنان می‌توان از موتورهای مدل استاندارد بر روی مدل GT هم استفاده کرد، البته به غیر از دو موتور 1.6 لیتری BlueHDi با قدرت 100 اسب بخاری و پیشرانه 2 لیتری BlueHDi با قدرت 180 اسب بخاری که فقط در مدل استاندارد می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.
در داخل کابین هم جدیدا از روکش‌های چرمی آکانتارا و ناپا استفاده شده و یک تم جدید "مسی" رنگ به پس زمینه صفحه کیلومتر تمام دیجیتال اضافه شده است.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/3/31
کاش تو ایران بود
1395/3/31
اگه تو ایران بود،میشد هم قیمت سورنتو و سنتافه. پژو در مقابل کیا و هیوندای آشغاله
1395/11/10
دوست عزیز همین آشغالارو عمریه داریم سوار میشیم و اگه ایران خودرو کوتاهی و به عبارتی دزدی نمیکرد پارس و 405 همچنان ماشینا خوبی بود.البته ببخشید اگه شما خاص سوار و خارجی سوارید
طرف حسابم ذهنی عمومی بود که توسط شما خاص سوار محترم درگیر حاشیه شد.
چینی میاری میگن آشغاله
پژو به این خوشتیپی و با اصالتی میاری میگن آشغاله.
بابا شــــــــــــاه ، بابا ترامپ بابا قدرت منطقه
بابا بابک زنجانی یه دستی هم رو سر ما بکش.