موضوعات داغ

جدیدترین محصول گروه صنعتی آمیکو، کامیون ۱۹۲۹ با فروش فوری رونمایی شد + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

گروه صنعتی آمیکو عصر دیر روز طی مراسمی از جدیدترین محصول تجاری خود کامیون 1929 با کاربری باری چوبی و قیمت 2 میلیارد و 6 میلیون تومان رونمایی کرد.

کامیون آمیکو 1929 از پیشرانه 12 لیتری مشابه مدل آمیکو 2631 با توان تولید حداکثر 400 اسب بخار و 1920 نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد و یک گیربکس 14 دنده وظیفه انتقال نیرو به چرخ‌ها را برعهده دارد. این محصول در حقیقت یک کشنده با توان 19 تن محسوب می‌شود و با کاربری باری عرضه می‌شود.

شرکت آمیکو با ایجاد تغییرات مهندسی در سیستم تولید قدرت کامیون 1929 آمیکو ضرایب دنده را تغییر داده و بر این اساس حداکثر گشتاور تولیدی کامیون ارتقا پیدا کرده است. سیستم اکسل کامیون 1929 آمیکو 16 تن تک بوده اما توان حمل باری فراتر از دیگر محصولات 19 و 26 تن موجود در بازار دارد و در حقیقت کامیون 1929 قوی‌ترین کشنده تک محور بازار خودروهای تجاری ایران محسوب می‌شود.

کامیون آمیکو 1929

گروه صنعتی آمیکو همزمان با رونمایی از کامیون 1929 همچنین فروش فوری این محصول با تحویل 60 روزه را اعلام نموده است. سیستم خدمات پس از فروش گروه صنعتی آمیکو از لحاظ تامین قطعات نیز خیال مشتریان و خریداران را از بابت این محصول جدید و دیگر محصولات راحت کرده است.

نسخه اولیه کامیون آمیکو ۱۹۲۹ با پیشرانه ضعیف‌تر و با کاربری های مختلف باری فلزی، باری چوبی، یخچال، کانتینر، آتش نشانی و … طی این سال ها به بازار عرضه شده اما نسخه جدید و قدرتمند این کامیون جان تازه‌ای در رگ‌های این محصول دمیده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/9/17
با سلام
این مدل کامیونت خیلی کارایی داره
و انواع این کامیونت باری چوبی
بصورت اقساطی و یا نمایندگی باشه بصورت فروش مستقیم
و انواع 5/5تن و ۶ تن و ۸ تن و ۱۰تن و ۱۵تن بزرگترین ایرادات به شرکتهای ساخت کامیون مشکل اساسی این شرکتها اینه که مدیران این شرکتها مشاوران خوبی ندارن .
و از نظر داخلی و کابین شیک باید باشند و آنگونه که باید باشند نیستند .
این کامیونت کار خیلی خوبیه ولی در تصویر که می بینید
کابین خواب و جا دار وجود ندارد و کمک راننده بتواند استراحت کند . بقول خودمان آنجا بخوابد . از امکانات هیچ مگو ..