موضوعات داغ

کراس اوور برقی لیوان RL9 محصولی جذاب از جیلی و لیفان

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

برند چینی لیوان، پروژه مشترک جیلی و لیفان، رسما از کراس اوور برقی لیوان RL9 در کشور روسیه رونمایی کرد.

شرکت لیوان قصد دارد چندین مدل جدید از خودروهای الکتریکی را عرضه کند. علاوه بر این، طیف گسترده‌ای از خودروهای با موتورهای احتراق داخلی و الکتریکی را برای صادرات به خارج از چین، از جمله به کشور روسیه و کشورهای مستقل مشترک المنافع در دست توسعه دارد.

اولین مدل تولیدی لیوان RL9 در اوایل نوامبر در کارخانه چونگ کینگ تولید شد. شایان ذکر است که این خودرو یک پلتفرم کاملا جدید نیست. این کراس اوور الکتریکی با پیشرفت‌های جزئی در طراحی مبتنی بر شاسی‌بلند 7 سرنشین بنزینی جیلی هاویو مدل 2020 ساخته شده است. لیوان RL9 در دو مدل شش و هفت نفره عرضه می‌شود.

کراس اوور برقی لیوان RL9 محصولی جذاب از جیلی و لیفان

ابعاد دقیق لیوان RL9 4845 در 1890 در 1778 میلی متر و با فاصله بین دو محور 2825 میلی متر است. برند لیوان به عنوان یک برند خودروهای برقی "سبز" مطرح شده است و بر این اساس لیوان RL9 از یک موتور الکتریکی 204 اسب بخاری نیرو می‌گیرد که توان تولید 310 نیوتن متر گشتاور را داراست. این خودرو به یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 66.6 کیلووات ساعت CATL مجهز شده است. به کمک یک گیربکس تک سرعته می‌تواند به حداکثر سرعتی در حدود 163 کیلومتر در ساعت دست یابد. برد اعلام شده برای یک وسیله نقلیه الکتریکی بزرگ در ابعاد لیوان RL9 در چرخه CLTC 470 کیلومتر خواهد بود.

به کمک تراشه‌های فست شارژ، این خودرو توانایی شارژ سریع از طریق ایستگاه‌های اختصاصی را دارد و در کشور چین در حال حاضر بیش از 200 تاسیسات اختصاصی شارژ سریع برای این نوع خودروها وجود دارد.

فضای داخلی لیوان RL9

لیوان RL9 در چین، تنها در مدل 7 نفره و با قیمت پیش فروش یک میلیارد و 60 میلیون تومان عرضه می شود. از امکانات و تجهیزات این خودرو می‌توان به رینگ‌های آلیاژی 18 اینچی، مجموعه ویژگی‌های رانندگی خودکار سطح 2، سیستم دوربین 360 درجه، کروز کنترل تطبیقی، صفحه آمپر دیجیتال و سیستم چندرسانه‌ای 12.3 اینچی، درب عقب برقی، سقف پانوراما، چراغ‌های جلو LED، سیستم صوتی با 8 بلندگو، نور روشنایی محیط (72 رنگ)، تهویه مطبوع با سیستم تصفیه هوا PM 2.5، سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک و ... اشاره کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد