موضوعات داغ

دو آپشن جدید در ام وی ام X55 پرو؛ شارژر وایرلس گوشی و 6 ایربگ

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

ام وی ام X55 پرو IE به عنوان جدیدترین کراس اوور ام وی ام از این پس با دو آپشن جدید به بازار ارائه خواهد شد. این دو آپشن جدید یعنی قابلیت شارژ وایرلس گوشی هوشمند و افزایش تعداد ایربگ‌ها از 4 به 6 در اصل به منظور افزایش ایمنی خودرو و رفاه بیشتر راننده و سرنشینان و در راستای رویکرد جدید ام وی ام برای ارائه محصولات به‌روز و با کیفیت بر اساس نیاز و سلیقه مردم ایران به ایکس 55 پرو اضافه‌شده‌اند.

دو آپشن جدید شارژر وایرلس گوشی و 6 ایربگ در ام وی ام X55 پرو

ام وی ام X55 پرو به عنوان جدیدترین محصول برند ام وی ام از بهار سال جاری پا به خیابان‌ها و جاده‌های ایران گذاشته‌است؛ ام وی ام X55 پرو کراس اووری جدید و به‌روز، شتاب مناسب، تجربه رانندگی خوب که توانسته جای خودش را در بازار ایران باز کند.

این کراس اور با بهره بردن از پیشرانه یک و نیم لیتری توربو شارژ با قابلیت تولید 156 اسب بخار توان و 230 نیوتن متر گشتاور سوار بر گیربکس CVT9 در حالت رانندگی اسپرت توانایی این را دارد که شتاب صفر تا صد 10.5 ثانیه‌ای را در اختیار سرنشین خود قرار ‌دهد.

کراس اوور ام ام وی ام X55 پرو دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 بوده و مصرف سوخت ترکیبی آن 7.1 لیتر است. با این‌حال شتاب و تجربه رانندگی خوب، تمام ماجرای ایکس 55 پرو نیست. طراحی مدرن بر پایه جلو پنجره کهکشانی، چراغ‌ها و خطوط مدرن روی بدنه در کنار امکاناتی مانند سیستم کنترل پایداری، دوربین 360 درجه، نورپردازی چند رنگ داخلی، مانیتور 25/10 اینچ لمسی و تعویض دنده برقی این کراس اوور را به انتخابی مناسب برای ایرانیان تبدیل کرده است. حالا ام وی ام قصد دارد با اضافه کردن این دو آپشن جدید به کراس اوور ام وی ام X55 پرو ، آن را از نظر امکانات به روزرسانی کند.

فضای داخلی ام وی ام X55 پرو

برند ام وی ام به عنوان یکی از برندهای با سابقه حاضر در صنعت خودرو ایران، در سال‌های گذشته رویه خود را به سمت تولید محصولات جوان‌پسند و تکنولوژی محور سوق داده و در همین راستا کراس اوورهایی مانند ایکس 22 پرو و ایکس 55 پرو را روانه بازار ایران کرده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/9/18
یه فرمون دی-کات کم داره،اونو چرا نذاشتین؟حتما باید یه نقصی تو کار خوتون بذارین؟