موضوعات داغ

شاسی بلند پرچمدار سایک Roewe RX9 سال آینده معرفی خواهد شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

خودرو Roewe RX9 یک شاسی بلند هفت سرنشین سایز متوسط جدید است که تنها برای بازار چین تولید می‌شود. این خودرو به پرچمدار جدید برند Roewe SAIC تبدیل و در فوریه 2023 در بازار عرضه خواهد شد. بیایید با این خودرو بیشتر آشنا شویم.

Roewe یک برند تجاری تولید خودرو است که توسط SAIC Motor در سال 2006 ایجاد شد. نام آن اشاره ای به "روور" دارد که شرکت SAIC در سال 2005 موفق به خرید آن نشد. این شرکت در ابتدا، روی بخش خودروهای لوکس تمرکز نمود و برای این موضوع از فناوری‌های MG Rover استفاده کرد. Roewe در خارج از چین کمتر شناخته شده است، عمدتاً به این دلیل که در اکثر بازارهای خارج از چین با نام تجاری MG فروخته می‌شود. امروزه پرفروش ترین خودروی Roewe،مدل کراس‌اوور RX5 است. پرچمدار فعلی این برند، نسخه قدیمی Roewe RX8 فروش آن گام به گام در چین کاهش پیدا کرده است و در اکتبر 2022، Roewe تنها 337 دستگاه RX8 را به مشتریان تحویل داد. به زودی، Roewe یک SUV پرچمدار جدید خواهد داشت.

کراس‌اوور Roewe RX9 یک SUV سایز متوسط پنج درب با هفت یا شش صندلی

کراس‌اوور Roewe RX9 یک SUV سایز متوسط پنج درب با هفت یا شش صندلی (بسته به سطح تریم) با ابعاد 4983/1967/1786 میلی متر با فاصله بین دو محور 2915 میلی متر است. طراحی بیرونی آن مطابق با آخرین زبان طراحی Roewe بوده و RX9 دارای یک جلوپنجره بزرگ با چراغ‌های جلو، دستگیره‌های درب بازشو و چراغ عقب یک تکه است. طراحی بخش عقب RX9 آن را حجیم می کند.

فضای داخلی Roewe RX9 علمی تخیلی به نظر می‌رسد، عمدتاً به دلیل وجود یک صفحه نمایش بسیار بزرگ در کنسول مرکزی است که شامل یک صفحه ابزار، یک صفحه نمایش مرکزی برای راننده و یک صفحه برای سرنشین می‌شود. قطر دقیق هر صفحه نمایش مشخص نیست. اما Roewe اشاره کرده که قطر این صفحه نمایش سه گانه به 47 اینچ می‌رسد. به غیر از صفحه نمایش، می‌توانیم فرمان سه پره D کات، مجموعه‌ای از دکمه‌های کوچک روی کنسول مرکزی و انتخابگر دنده با ظاهری عجیب را مشاهده کنیم. در مجموع، فضای داخلی Roewe RX9 مکان خوبی برای حضور به نظر می‌رسد.

فضای داخلی Roewe RX9 علمی تخیلی به نظر می‌رسد

کراس‌اوور Roewe RX9 از یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر بنزینی با قدرت 234 اسب بخار استفاده می‌کند. یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک توان تولیدی را به 4 چرخ انتقال می‌دهد. حداکثر سرعت آن به 200 کیلومتر در ساعت محدود خواهد شد. قیمت، از کراس‌اوور Roewe RX9 از 25,870 USD یا 957 میلیون تومان شروع می شود. پیش از این، Roewe قصد داشت RX9 را در سه ماهه سوم 2022 عرضه کند، اما بعداً آن را در سکوت معرقی این پرچمدار رل به فوریه 2023 موکول کردند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد