موضوعات داغ

نگاهی به خط تولید کامیونت 6 و 8 تن FAW محصول سیبا موتور در تبریز + عکس

عکس مطلب اول

مجموعه سیباموتور در ابتدای تاسیس خود در سال 1383 به صورت سهامی عام و با نام شرکت سرمایه گذاری کاردان امین فعالیت خود را آغاز نمود و در ادامه فعالیت و تقریبا 3 سال بعد در خردادماه 1386 طی اطلاعیه‌ای نام این شرکت به سیبا موتور تغییر پیدا کرد. در ادامه گسترش فعالیت‌های این شرکت، در اتفاقی بزرگ 51 درصد سهام به گروه بهمن و 49 درصد سهام به گروه تراکتورسازی ایران واگذار شد و این اتفاق نقطه عطفی در فعالیت سیبا موتور به حساب می‌آمد.

دو مجموعه نامدار و سهامدار شرکت سیبا موتور یعنی گروه بهمن و تراکتورسازی از بزرگترین مجموعه‌های صنعتی کشور به شمار می‌آیند و همین موضوع به تداوم موفق فعالیت‌های شرکت سیباموتور کمک بسزایی نموده است.

دفتر مرکزی مجموعه سیباموتور به مساحت تقریبی 20.000 متر مربع شامل تعمیرگاه مرکزی به وسعت 2.000متر مربع ، انبار قطعات یدکی 4.000متر مربع با کلیه امکانات و تجهیزات تعمیرگاهی مدرن و پارکینگ توقف کشنده ها در استان تهران واقع شده است. سایت تولیدی سیباموتور به مساحت 500.000 متر مربع شامل سالن مونتاژ، انبار های CKD و قطعات تولیدی ، انبار محصول، اداره تحویل و.... در مرکز استان آذربایجـان شـرقی و شهر تبـریز قرار دارد.

مراحل مونتاژ کامیونت 6 و 8 تن FAW محصول شرکت سیبا موتور در خط مونتاژ تبریز

مجموعه سیبا موتور با همکاری هلدینگ بزرگ FAW چین در حال حاضر تولید و فروش انحصاری کشنده‌های تک و جفت محور، شاسی کامیون و کامیونت 6 تن با برند و نشان FAW را در ایـران انجام می‌دهد.

خط تولید کامیونت 6 و 8 تن FAW محصول شرکت سیبا موتور در شهر تبریز در حال حاضر به صورت روزانه در حال تولید است. با استناد بر آمار رسمی منتشر شده توسط سیبا موتور، کامیونت 6 تن FAW تایگر یکی از کامیونت های موفق در بازار خودروهای تجاری نیمه سنگین ایران است. با توجه قیمت مناسب، کیفیت و تجهیزات این کامیونت مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته به طوری که تنها در سال نخست عرضه حدود 21 هزار و 700 دستگاه از کامیونت 6 تن FAW در کشور به فروش رسیده است.

کامیون 6 تن و 8 تن FAW محصول سیبا موتور هر دو از یک پیشرانه 140 اسب بخاری مجهز به اینتر کولر و توربوشارژر دیزلی و گشتاور 1200 نیوتن متر بهره می‌برند و یک گیربکس zf وظیفه انتقال نیرو به چرخ‌ها را برعهد دارد.

اتاق‌های کامیونت 6 و 8 تن FAW در خط تولید سیبا موتور واقع در قزوین تولید شده و برای اسمبل و اضافه شدن به شاسی و همچنین تکمیل فرایند تولیدT به خط تولید تبریز انتقال پیدا می‌کنند.

خروج کامیونت 6 FAW از خط مونتاژ سیبا موتور در تبریز

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد