موضوعات داغ

هاوال دارگو ایکس آفرودی در روسیه عرضه خواهد شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

به زودی نسخه جدید کراس‌اوور هاوال دارگو در روسیه عرضه خواهد شد، اگرچه این مدل از مدت‌ها پیش در چین در دسترس بوده است. هاوال دارگو ایکس تفاوت‌هایی با مدل پایه مخصوصاً در زمینه آفرود دارد. بدنه دارگو ایکس نیز به دلیل بهره بردن از سپر جدید و جلوپنجره نسخه اصلی (بدون بخش‌های نقره‌ای) با نسخه پایه تفاوت دارد.

این مدل دارای یک دیفرانسیل عقب قفل‌شونده، یک سیستم سرعت ثابت آفرود و یک حالت اکسپرت است که به راننده اجازه می‌دهد تمام دستیارهای الکترونیکی (از جمله کنترل کشش) را خاموش کرده و تنها ترمز ضدقفل را فعال کند.

این مدل مانند نسخه اصلی از موتور بنزینی ۲ لیتری توربو (۱۹۲ اسب بخار)، جعبه‌دنده هفت سرعته دوکلاچه خودکار و سیستم تمام چرخ محرک با کوپلینگ محور عقب بهره می‌برد. مجموعه اصلی هشت حالت رانندگی نیز حفظ شده است که شامل پنج حالت آفرود سطوح برفی، خاکی، شنی، چمن/سنگ‌ریزه و پستی/بلندی می‌شود.

فروش هاوال دارگو ایکس پیش از پایان سه ماهه اول ۲۰۲۳ آغاز خواهد شد. قیمت این مدل هنوز اعلام نشده است، اما نباید انتظار افزایش قیمت زیادی از آن داشته باشیم. قیمت نسخه پایه دارگو با سیستم تمام چرخ محرک ۳.۰۵ تا ۳.۵ میلیون روبل است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/11/6
آفرود ؟ دو کلاچه ؟! یا حضرت فورد