موضوعات داغ

تصاویری از تست زمستانی شاسی بلند آفرودی چری جتور T-1 در چین منتشر شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت جتور تصاویری از شاسی بلند T-1 را در حال انجام تست‌های زمستانی منتشر کرد. T-1 اولین بار در آوریل ۲۰۲۳ در نمایشگاه خودروی شانگهای برای عموم به نمایش گذاشته خواهد شد. در آن زمان پنج مدل بنزینی و دو مدل هیبریدی به ترتیب با محدوده قیمت ۲۲۱۰۰ تا ۲۷۶۰۰ دلار و ۲۹۱۰۰ تا ۳۰۶۰۰ دلار برای پیش‌فروش در دسترس خواهند بود. انتظار می‌رود این محصول در سه ماهه سوم سال جاری میلادی به صورت رسمی عرضه شود.

جتور یک برند سازنده مدل‌های شاسی بلند زیر نظر شرکت خودروسازی چری است که جامعه هدف آن مشتریان جوان هستند. این زیربرند به سرعت در حال توسعه است و هم‌اکنون ۱۳ شاسی بلند مختلف از جمله یک مدل تمام برقی را عرضه می‌کند.

T-1 جدید توسط کانسپت جتور T-X معرفی شد که بعدها به جتور T-1 تغییر نام داد. رقیب اصلی این مدل تانک ۳۰۰ است که ماجراجویی آفرود را در چین آغاز کرد. تانک ۳۰۰ در حال حاضر در تیپ‌های مختلفی به فروش می‌رسد و تجهیزات جانبی آن به طور گسترده در دسترس هستند. جتور T-1 در نسخه‌های ۵ و ۷ نفره به ترتیب با طول حدود ۴.۸ و ۴.۹۵ متر عرضه خواهد شد.

T-1 دارای سپرهای بزرگ، تریم مشکی، قوس چرخ‌های عریض، رکاب‌های جانبی و باربند است. چراغ‌های جلو طراحی مربعی دارند و کل جلوپنجره به رنگ مشکی است.

جتور T-1

قدرت این مدل از یک موتور بنزینی ۲ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ تأمین خواهد شد که توان ۲۵۴ اسب بخار و گشتاور ۳۹۰ نیوتن متر تولید می‌کند. این موتور در جتور X90 نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. جتور T-1 به جعبه‌دنده ۸ سرعته اتوماتیک مجهز است که قدرت موتور را به هر چهار چرخ می‌فرستد. این مدل در آینده با پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو و ۱.۶ توربو پلاگین هیبریدی نیز روانه بازار خواهد شد. هنوز برنامه‌ای برای عرضه نسخه تمام برقی وجود ندارد.

از نمای جانبی، فریم پنجره‌ها تیز و زاویه‌دار است و دستگیره‌های در پاپ‌آپ جای خود را به دستگیره‌های معمولی داده‌اند.

بر اساس عکس‌های لورفته قبلی، کابین این خودرو به فرمان دوپره، نمایشگر کنترل مرکزی شناور و پد شارژ بی‌سیم در زیر نمایشگر مرکزی مجهز شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد