موضوعات داغ

تصاویر رندری فیس‌لیفت پژو 2008 مدل 2024 منتشر شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

کراس‌اوور کوچک پژو ۲۰۰۸ قرار است اواخر امسال فیس‌لیفت میان‌نسلی خود را تجربه کند که طراحی تازه و پیشرانه‌های برقی جدید را به آن اضافه خواهد کرد. چند روز پیش تصاویری از این مدل لو رفت و حالا رندرهای غیررسمی آن منتشر شده است.

این رندرها برای مدل‌ بالارده پژو ۲۰۰۸ GT-Line طراحی شده است. همان‌طور که در تصاویر می‌بینید، بزرگترین تغییرات در مقایسه با مدل قبل از فیس‌لیفت در نمای جلو قابل مشاهده است، جایی که انتظار می‌رود ۲۰۰۸ از یک جلوپنجره جدید با الهام از هاچ بک و استیشن ۳۰۸ و همچنین فست‌بک ۴۰۸ بهره ببرد. لوگوی جدید پژو در مرکز قرار دارد و در زیر جلوپنجره جدید یک سپر اصلاح‌شده با ورودی‌های هوای مصنوعی در گوشه‌ها دیده می‌شود.

اعمال تغییرات جزئی در چراغ‌های جلو نیز ممکن است، اما نمونه اولیه‌ای که تصاویر آن در اوایل این هفته لو رفت، به جای چراغ‌های تمام LED اختیاری دارای چراغ‌های جلو هالوژنی استاندارد بود. این رندرها همچنین چراغ‌های عقب با گرافیک جدید به علاوه لوگوی جدید پژو در نمای عقب را نشان می‌دهند. سپر عقب نیز تغییرات کمی داشته است.

پژو 2008 فیس لیفت

این شرکت فرانسوی پیش از این تایید کرده بود که فیس‌لیفت ۲۰۰۸ با موتورهای نیمه‌هیبریدی جدید عرضه خواهد شد. این موتورهای PureTech جدید دارای توان ۱۰۰ و ۱۳۰ اسب بخار خواهند بود و هر دو با یک جعبه‌دنده شش‌سرعته دوکلاچه اتوماتیک کار خواهند کرد. این جعبه‌دنده به منظور افزایش گشتاور در دور موتور پایین و کاهش ۱۵ درصدی مصرف سوخت از یک موتور برقی ۲۱ کیلوواتی بهره می‌برد.

همچنین ممکن است تغییرات بزرگی برای e-2008 برقی در راه باشد. به تازگی پژو از یک موتور برقی جدید با توان ۱۵۶ اسب بخار و پک باتری بزرگتر با محدوده پیمایش ۴۰۰ کیلومتر برای e-208 رونمایی کرده است. انتظار داریم کراس‌اوور برقی e-2008 نیز در اواخر سال 2023 با پیشرانه مشابهی معرفی شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد