موضوعات داغ

اختلاف شدید میان مجریان سری جدید تاپ گیر رسانه ای شد

عکس مطلب اول
مت له بلاک، بازیگر مطرح هالیوودی که این اواخر به خاطر پوست اندازی کامل تاپ گیر، در این برنامه مشغول بکار شده است، خواستار ترک کریس ایوانز از برنامه تاپ گیر شد، در غیر این صورت او از این برنامه خواهد رفت.
سری جدید تاپ گیر با حضور مجریان جدید، با شروعی بسیار سرد کار خود را آغاز کرد. برنامه‌ای که قسمت اول آن چندان جذابیتی در خور نام "تاپ گیر" نداشت و مخاطبان همیشگی‌اش را دلسرد کرد. شروع این سیر نزولی را می‌توان زمانی توصیف کرد که سه مجری محبوب و حرفه‌ای برنامه "تخت گاز" با تهیه کننده این برنامه به مشکل برخوردند و مجبور به ترک آن شدند و به جای این سه مجری محبوب، دو مجری اصلی انگلیسی و آمریکایی به نام‌های "کریس ایوانز" و "مت له بلانک" را آوردند. از همان ابتدای کار این دو مجری کار خود را با اختلاف آغاز کردند و پیش از عقد قرارداد با کریس ایوانز، مت له بلاک مخالفت خود را اعلام کرد، ولی در نهایت شاهد عقد قرارداد با این مجری انگیسی بودیم که تا به اینجای کار با کارهای لوس و بی مورد خود و همچنین مجری‌گری مصنوعی‌اش، نام مستند معروف "تاپ گیر" را خدشه‌دار کرده است. البته مت له بلانک هم جذابیت خاصی در کارهایش دیده نمی‌شود و یک اجرای خشک و سنگین دارد که اصلا به دل مخاطب نمی‌نشید.
به هرحال با تمام این تفاسیر، مت له بلاک با کریس ایوانز به مشکل برخورده‌اند و در این مورد مت له بلاک خواستار ترک کریس ایوانز از برنامه "تخت گاز" شده است که در صورت عدم توافق عوامل برنامه، مت له بلانک شخصا این برنامه را ترک می‌کند.
گفتنی است که فیلمبرداری فصل جدید تاپ گیر از ماه سپتامبر سال جاری، یعنی تقریبا چهار ماه دیگر آغاز می‌شود، ولی معلوم نیست که کدامیک از مجریان نام برده شده در این برنامه ماندگار خواهند ماند. علاوه بر این‌ها، منابعی موثق به سرد بودن فضای بین مجریان اشاره کرده که خود باعث تولید برنامه ناموفق و سرد می‌شود.
آینده برنامه "تخت گاز" انگلیس با چنین شرایطی قطعا تیره و تار خواهد بود و تا زمانی که مجریان محبوب این برنامه، یعنی "جرمی کلارکسون"، "جیمز می" و "ریچارد هموند" به برنامه‌ای که خودشان باعث رشد آن شده‌اند باز نگردند، قطعا نمی‌توان امیدی به آینده این برنامه داشت.
آمارهای برنامه هم نشان از این دارد که قسمت اول از فصل 23 تخت گاز، حداقل 4.4 میلیون بازدید کننده در انگلیس داشته است، در صورتی که قسمت دوم از این فصل حداقل 2.8 میلیون بازدید کننده، قسمت سوم 2.4 میلیون بازدید کننده و قسمت چهارم نیز 2.3 میلیون بازدید کننده داشته است و همچنان این سیر نزولی دارد.

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/4/8
اصن باید جمعش کنن برن پی کارشون گند زدن به تخت گاز
1395/4/8
واقعا برنامه بدرد نخوری شده و تا زمانی که مجری های اصلی و واقعیش برنگردن روز به روز به نابودی این برنامه نزدیکتر میشن.
1395/4/8
بخاطر شرايط اخلاقي خود انجيليسيا هم ميتونه باشه . خيلي محتاط و سنت گرا هستن و تغيير و پوست اندازي جديد رو نميپسندن. و خيلي نسبت به گذشته خودشون مغرور و خود مچكر هستن.
1395/4/8
من همه قسمتاشو دیدم و به نظرم خیلی خوب و حرفه ای هست و کاملاً آموزشی چیزی که تو تاپ گیر قبل خیلی کم بود و دیگه مثل قبل تعصب رو برند رو ندارن که خیلی خوبه و همینطور ماشینای بیشتری میارن و همون جذابیت قبل رو داره.و دیگه یه پیرمرد به ماشین بروز مثه ام 6 یا لکسس ار سی اف نمیگه تکنولوژی بدرد نخور و بلد نیست باهاش کار کنه اگه قبول ندارید برید دانلود کنید و ببینید
1395/4/8
باز این دو نفر قابل تحمل هستن!!!
اون سیاهه و مرده و خانومه که فاجعه ان
1395/4/8
قسمت اولشو دیدم حالم بد شد دیگه نگاه نکردم تمام مجریای سری جدید مضخرفن
1395/4/8
یه مشت آدم سبک و خز زنه هم روی اعصابه اون عینکیه که خیلی سبکه استاد کارای بی مزس فقط هم بهش میاد پراید برونه نه مک لارن کلا حالم بد می شه می بینمش باز اون آمریکاییه یه ذره ابهت داره و سنگین تره
1395/4/8
تاپ گیر بدون جرمی ، جیمز و ریچارد ، دنده یکم نیست.
1395/4/9
من که او شوخ تبعی و بی ادبی جرمی کلارکسون رو بیشتر دوست دارم تا بازیگران خشک و بی حال