موضوعات داغ

بیلبوردهای دایون Y5 و نزدیک شدن زمان عرضه مجدد + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

خودروسازی ایلیا بیلبوردهای جدیدی از محصول شاسی بلند 7 نفره شاسی مستقل را اکران نموده و این موضوع نشان از نزدیک شدن زمان عرضه مجدد این محصول به بازار است. خودرو دایون Y5 به عنوان یک SUV با توانایی‌های مناسب آفرود محسوب می‌شود.

این خودرو بخش فنی از یک پیشرانه 2 لیتری 16 سوپاپ مجهز به توربوشارژ با توان تولید 202 اسب بخار قدرت و 280 نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد. یک گیربکس شش سرعت اتوماتیک نیروی تولیدی را به چهارچرخ می‌رساند. این خودرو به عنوان یک محصول آفرودی از سیستم انتقال نیرو دو دیفرانسیل موقف انتخابی (WD4)، گیربکس کمک سنگین و قفل دیفرانسیل عقب مکانیکی بهره می‌برد که اتفاق مثبتی در این خودرو است.

خودرو دایون Y5 محصول مونتاژی خودروسازی ایلیا در بخش تجهیرات نیز تا حدود زیادی راضی کننده ظاهر شده است این خودرو از سیستم کنترل پایداری برند بوش آلمان، دو اربگ سرنشینان جلو، روکش چرمی تزئینات داخلی و صندلی‌ها، تنظیم برقی صندلی راننده در شش جهت، شاگرد در چهار جهت، سانروف برقی، ورود و استارت بدون کلید، کروز کنترل، فرمان هیدرولیک مجهز به کلید‌های کنترلی، سیستم مولتی مدیا با نمایشگر لمسی 8.0 اینچی به همراه هشت بلندگو و مجهز به سیستم دوربین دید عقب، سیستم مسیریابی جهانی (GPS)، آینه‌های جانبی تاه‌شو و گرم‌کن‌دار برقی، تهویه مطبوع دیجیتال با قابلیت کنترل جداگانه ویژه سرنشینان عقب، قابلیت انتخاب نوع سواری نرمال، اسپرت یا برفی بهره می‌برد.

فیلم بررسی دایون Y5

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد