موضوعات داغ

آخرین وضعیت ثبت سفارش خودروهای وارداتی؛ تابحال چند نفر ثبت نام کرده‌اند؟

عکس نویسنده
محسن آل طه
نویسنده
عکس مطلب اول

همانطورکه می دانید، وزارت صمت مهلت یک هفته ای برای ثبت سفارش خودروهای وارداتی قرار داده و اعلام کرده که متقاضیان می توانند طبق شرایط گفته شده و بلوکه کردن 500 میلیون تومان، برای ثبت اولویت جهت دریافت خودروهای وارداتی ثبت نام کنند.

طی یک نشست خبری که روز گذشته 10 اسفندماه، با غیبت رسانه های تخصصی خودرو، در وزارت صمت برگزار شد، مهدی ضیغمی اعلام کرد که تنها 51 هزار نفر در این سامانه ثبت نام کرده اند. اما حال و در واپسین ساعات روز پنجشنبه 11 اسفندماه، این تعداد به مرز 80 هزار نفر رسیده و به نظر می رسد که با تمدید مهلت ثبت نام تا ساعت 24 روز شنبه 13 اسفندماه، این تعداد بتواند به مرز 6 رقمی شدن هم پیش برود.

فعلاً شرکت های مختلفی برای واردات خودرو ثبت سفارش کرده اند و به نظر می رسد که با البته با تاخیر، اما بالاخره از حدود چند هفته دیگر خودروهای وارداتی به بازار عرضه خواهند شد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/12/12
هوالخالق قادرمتعال والرئوف؛ سلام، خداقوت
پیروطرح وپیشنهادقبلی، ارائه خودرو بدون قرعه کشی
وتداوم آن باقیمت متعادل جهانی موجب فضای طبیعی بازارو رضایت مندی جامعه خواهدگردید.
1402/3/7
بعد ۴ماه یک روز بیانیه میدن خودروها وارد شدند یک روز میگن رو کشتی یا بار تریلی شد من هنوز وارد پروفایلم نشدم باز نمیشه میگن دعوت نامه میاد بابا ۵۰۰تومن پول ۴ماه مسدود شد ۴ماهبه بالا خودرو داخلی ثبت نکردم درست نیست یکی از اقایان اهل قانون پیگیری کنند...
1402/3/16
سلام، مبلغ 500 تومن طبق نامه سازمان حمایت، قابل برداشت میباشد و برداشت آن در حال حاضر خللی در الویت ایجاد نمیکند.