موضوعات داغ

سیتروئن C3 رسما معرفی شد

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی سیتروئن در نهایت رسما از سیتروئن C3 با یکسری جزییات فنی رونمایی کرد، خودریی که تکامل یافته از سیتروئن C4 کاکتوس بوده و در بخش قدرتی آن از سیستم محرک سنتی استفاده شده است.
به طور دقیق‌تر، سیتروئن C3 جدید یک خودروی 5 درب قابل ستایش است که در مرحله اول تنها در بازار اروپا عرضه خواهد شد. این خودرو فرانسوی برای طراحی ظاهری خود از خودروهای مختلف کمپانی مادر الگوبرداری کرده است تا در نهایت به چنین حال و روزی درآید. گفتنی است که این خودرو در 9 رنگ بندی متفاوت بدنه به همراه 3 رنگ بندی مختلف سقف مطابق با رنگ حاشیه مه شکن‌ها و قاب آینه‌ها ثبت سفارش و عرضه خواهد شد.
در زیر کاپوت این خودرو هم سیتروئن اعلام کرده که از سه موتور بنزینی PureTech و همچنین از دو موتور دیزلی BlueHDi استفاده خواهد کرد که موتورهای بنزینی آن به ترتیب قدرتی 68 اسب بخاری، 82 اسب بخاری و 110 اسب بخاری (به همراه سیستم روشن و خاموش کردن خودکار موتور در مواقع غیرضروری) تولید خواهند کرد و موتورهای دیزلی هم به ترتیب قدرتی 75 اسب بخاری و 100 اسب بخاری (به همراه سیستم روشن و خاموش کردن خودکار موتور در مواقع غیرضروری) تولید می‌کنند. علاوه بر این، سیتروئن گفته که درکنار موتورهای در نظر گرفته شده برای C3، سیستم‌هایی نظیر سیستم کمک حرکتی در تپه‌ها، سیستم هشدار خروج از خط جاده، سیستم نظارت بر نقاط کور، سیستم هشدار توجه به راننده و دوربین پشتیبان گیری انجام وظیفه خواهند کرد.
در داخل کابین هم از پارچه‌های جالب با طرحی منحصر به فرد بر روی صندلی‌ها، از یک صفحه نمایشگر لمسی 7 اینچی مجهز به سیستم ناوبری کامل و پشتیبانی از اپل کارپلی و آندروید، دوربین های کمک پارک نصب شده در پشت آینه‌های جانبی و... استفاده شده است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/4/12
ماشین دوست داشتی ای به نظر میاد ، دوست دارم هاچبکای فرانسوی رو : )
1395/4/12
ماشینه خوشکلیه..