موضوعات داغ

نظر مشتریان روس در مورد ام وی ام 550 چیست؟

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

چری E5 بین سال‌های 2008 تا 2015 در کالینینگراد با نام چری فورا (Chery Fora) مونتاژ می‌شد و سپس در تاگانروگ با نام ورتکس استینا وارد خط تولید شد. این خودرو بین سال‌های 1394 تا 1397 با نام ام وی ام 550 توسط مدیران خودرو به بازار ایران عرضه شد.

مزایا

قیمت ارزان

فضای داخلی جادار، صندوق عقب بزرگ

طراحی ساده، قابلیت نگهداری بالا

معایب

کیفیت پایین قطعات اصلی

ارتفاع از زمین ۱۲۴ میلیمتری

سیستم تهویه ضعیف

پیشرانه‌های بنزینی ۱.۶ لیتری (۱۱۹ اسب بخار) و ۲ لیتری (۱۲۹، ۱۳۶ اسب بخار) از خانواده اکتکو توسط چری و با مشارکت شرکت اتریشی AVL توسعه یافتند. به نظر می‌رسد که در ساخت آن‌ها از موتورهای میتسوبیشی اواخر دهه ۹۰ میلادی الهام گرفته شده است.

موتور ۲ لیتری عملکرد بهتری نسبت به موتور کوچکتر دارد و توصیه می‌شود موتور ۱.۶ لیتری را با یک موتور ۲ لیتری جایگزین کنید. این کار نیاز به تغییرات پیچیده‌ای ندارد، گرچه مورد تایید پلیس راهنمایی و رانندگی نیست.

بسیاری از مالکان این مدل از آن ابراز رضایت کرده‌اند، اما مشکلاتی نیز درباره آن گزارش شده است. پس از کارکرد ۶۰ تا ۱۰۰ هزار کیلومتری، رادیاتور تهویه مطبوع، ترموستات و واشر لوله اگزوز باید تعویض می‌شدند. پس از ۵۰ هزار کیلومتر، چراغ‌های جلو کدر می‌شوند و برخی از قطعات پلاستیکی از بین می‌روند.

قطعات و لوازم یدکی این مدل ارزان هستند، اما مشکل اصلی پیدا کردن قطعات کیفیت بالا در میان محصولات تقلبی است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/1/5
رفتم نمایندگی می گه به ماشینای قدیمی خدمات نمی دیم ، توی بازار هم تعمیرکار ماشین چینی خیلی کمه ، افت شدید خودروی چینی در راه است