موضوعات داغ

سئات آتکا با پلاک آزمایشی در خیابان‌های تهران دیده شد + فیلم

عکس نویسنده
محسن آل طه
نویسنده
عکس مطلب اول

امروز خبرنگار خودروبانک عکس‌هایی از خودروی سئات آتکا با پلاک گذرموقت (آزمایشی) تهیه کرده که نشان می‌دهد این خودرو در حال انجام تست‌های اولیه برای تولید و عرضه در بازار ایران است. سئات آتکا کراس‌اوور اسپانیایی است که در حقیقت زیرمجموعه فولکس‌واگن محسوب می‌شود و در بازارهای اروپایی برند بسیار معتبر و محبوبی است.

سئات آتکا قرار است توسط خودروسازان راین به بازار ایران عرضه شود و خوشبختانه این خودروساز خصوصی فول‌ترین نسخه را برای بازار ایران انتخاب کرده است. سئات آتکا را باید یکی از بهترین گزینه‌های انتخابی بعد از بازگشت تحریم‌ها از سال 97 برای عرضه در بازار خودرو ایران بدانیم و حال پس از موج سنگین چینی‌ها، شاهد ورود یک برند معتبر اروپایی در بازار ایران خواهیم بود.

سئات آتکا به سیستم چهارچرخ محرک مجهز شده و به کمک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ 190 اسب بخاری و با گیربکس 7 سرعته دوکلاچه نصب شده می‌تواند در عرض حدود 7 ثانیه به مرز صد کیلومتر در ساعت برسد. البته می‌توانید در صفحه مشخصات فنی سئات آتکا با این خودرو بیشتر آشنا شوید.

سئات آتکا در ایران

قیمت سئات آتکا در بازارهای جهانی از حدود 26 هزار پوند شروع می‌شود و به نظر می‌رسد که خودروسازان راین قصد دارد این خودرو را به صورت CKD به ایران بیاورد و باید دید که در نهایت این خودرو با چه قیمت تمام شده‌ای به بازار پرآشوب خودروی کشور برسد.

سئات آتکا می‌تواند به صورت مستقیم بر روی بازار برادرزاده خود یعنی فولکس‌واگن تیگوان تاثیر بگذارد و امیدواریم شرایط برای عرضه این خودرو به سرعت مهیا شود و در ادامه شاهد ورود دیگر محصولات این برند معتبر نیز باشیم.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/1/19
کاش سئات لئون هم واردبشه
1402/1/23
ظاهرش که خیلی قدیمی میزنه و چنگی به دل نمیزنه. طراحی داخلیش هم خیلی دموده میزنه. موتورش هم که مثل اکثر خودروهای امروزی حساس به بنزینه که با این کیفیت بنزین ایران ضعف بدیه