موضوعات داغ

پایان کار کریس ایوانز در تخت گاز

عکس مطلب اول
کریس ایوانز، مجری رادیو و تلویزیون که این اواخر به جای جرمی کلارکسون در برنامه تخت گاز (Top Gear ) مشغول بکار شده است، در آخرین توئیت خود در صفحه شخصی‌اش به صراحت اعلام کرد که در فصل آینده تخت گاز حضور نخواهد داشت.
پوست اندازی بزرگ تاپ گیر پس از جدا شدن سه مجری محبوب این مستند خودرویی یعنی "جرمی کلارکسون"، "جیمز می" و "ریچارد هموند" آغاز شد و سری جدید به جای 3 مجری، کار خود را با 6 مجری اصلی و فرعی آغاز کرد که دو مجری اصلی آن را "کریس ایوانز" و "مت له بلانک" تشکیل می‌دهد، ولی از همان ابتدای کار شاهد اختلافاتی نسبتا عمیق میان این دو مجری یعنی "کریس ایوانز" و "مت له بلانک" بودیم که در نهایت هفته گذشته مت له بلانک با ابراز مخالفت خود اعلام کرد که در صورت خارج نشدن کریس ایوانز از برنامه تاپ گیر، وی شخصا این برنامه را ترک خواهد کرد.
با توجه به این شرایط، کریس ایوانز پس از گذشت تقریبا یک هفته در صفحه شخصی توئیتر خود با اشاره به کناره گیری از تخت گاز گفت: حضور در برنامه تخت گاز بهترین کار من در چند دهه اخیر بود، ولی گاهی اوقات بهترین بودن کافی نیست و تیم تاپ گیر فراتر از انتظارات هستند. برای همه آن‌ها آرزوی بهترین‌ها را دارم. کریس ایوانز 4 ژوئیه 2016
علاوه بر ترک کریس ایوانز، شاهد افت محسوس تماشاگرهای این برنامه در انگلیس هستیم که ضربه نهایی را شیرین کاری کن بلاک در بنای یادبود سربازان گمنام لندن به برنامه تخت گاز زد. در یکی از قسمت‌های تخت گاز کن بلاک با شیرین کاری در بنای یادبود سربازان گمنام لندن، باعث اعتراضاتی شدید به تولید این برنامه شد.
در آخر گفتنی است که کریس ایوانز پیش از آغاز فیلم برداری نخستین فصل از سری جدید تخت گاز، قراردادی 3 ساله را با تیم تخت گاز به امضا رسانده است، ولی پس از فیلم برداری تنها یک فصل از سری جدی تاپ گیر، شاهد ترک این مجری رادیویی و تلویزیونی از این برنامه هستیم تا فصل‌های آینده بدون کریس ایوانز فیلم برداری شود. جایگزین کردن مجری جدید هم فعلا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/4/15
واقعا افتضاح شده
1395/4/15
بنده خدا ناکام موند نتونست فلوئنس رو تست کنه.
1395/4/15
خدارو شکر بهترین خبر بود حالم ازش بهم می خورد خیلی سبک و بی مزه و رو اعصاب بود آدم دلش می خواست بزنتش
1395/4/15
فقط كلاركسون
1395/4/15
جمع کنید بابا
ببین ۶ نفر جای ۳ نفر قرار دادن و هیچ نتیجه ایی نداد، 100 نفر دیگم بگذارن این برنامه شکست خوردس و کم تماشاگر و بی فروغ.
همه بلند شید که گرند تور بپاخیسته.
1395/4/22
دائما از انگلیس و فرهنگشو ماشیناش تعریف می کنه
انگار بقیه کشورها هیچی تولید نمیکنن
شورشو دراوردن
بی مزه شده
عمر برنامه تموم شده
دیگه نمیتونن درستش کنن