موضوعات داغ

رنو کپچر فیس لیفت با پوشش های استتار مشاهده شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

رنو کپچر یکی از خودروهای شناخته شده برای مشتریان ایرانی است. نسل پیشین این کراس‌اوور کوچک و اروپایی توسط ایران خودرو به بازار ایران عرضه شد و با سانگ یانگ تیوولی، پژو 2008 و سیتروئن C3 به رقابت پرداخت. در همین حال نسخه‌های فیس‌لیفت نسل دوم این خودرو با روکش‌های استتار مشاهده شده‌اند. رنو کپچر با قیمت پایه 19200 یورو، شانس واردات مجدد به بازار ایران را دارد.

نسل دوم رنو کپچر در سال 2019 به بازار عرضه شد و اکنون در میانه عمر خود قرار دارد. از این رو نیاز به اجرای یک فیس‌لیفت روی آن احساس می‌شود. مطابق تصاویری که از این خودرو منتشر شده است، این فیس‌لیفت به طراحی قسمت‌های جلو و عقب پرداخته است. انتظار می‌رود کاپوت صاف و چراغ‌های باریک‌تر، خروجی این فیس‌لیفت باشند.

رینگ‌های رنو کپچر فیس‌لیفت نیز طرح جدیدی دارند و شبیه به شماره‌گیر تلفن‌های قدیمی هستند. در نمای عقب با یک استتار قوی مواجه هستیم اما انتظار می‌رود که چراغ‌ها و سپر جدیدی در این قسمت لحاظ شده باشند.

تصاویر ضبط شده از رنو کپچر، اطلاعاتی را از فضای داخلی فراهم نمی‌کنند. با این حال انتظار می‌رود که صفحه نمایش جدیدی را در کابین این خودرو شاهد باشیم و سیستم‌های نرم افزاری این خودرو نیز به روز شده باشند. رنو کپچر در حال حاضر با پیشرانه‌های درون سوز به همراه سیستم هیبریدی خفیف و پلاگین هیبریدی در دسترس است. هیچ گونه اطلاعاتی در مورد الکتریکی شدن این خودرو منتشر نشده است.

رنو کپچر

همانند بازار ما، رنو کپچر در بازارهای جهانی با پژو 2008 رقابت خواهد کرد. پژو نیز همانند رنو، محصول خود را به روز رسانی کرده است تا آماده رقابت برای چند سال آتی باشد. انتظار داریم رنو کپچر فیس لیفت در اوایل سال 2024 میلادی به بازار اروپا عرضه شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد