موضوعات داغ

فیس لیفت هایما S7 رویت شد

عکس مطلب اول
فیس لیفتی دیگر از هایما S7 در خیابان‌های چین دیده شد. عکاسان جاسوسی به تازگی تصاویری جدید منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد شرکت خودروسازی "هایما اتومبیل" برای شاسی بلند S7 خود آرایشی جدید استفاده کرده تا چهره‌ای بهتر از این شاسی بلند بزرگ به نمایش گذاشته باشد.
خط تولید شاسی بلند هایما S7 در سال 2010 میلادی راه اندازی شد و در سال 2013 میلادی هم اولین فیس لیفت آن معرفی شد و حالا در سال 2016 هم فیس لیفتی دیگر از هایما S7 رویت شده که چهره‌ای کاملا دگرگون شده نسبت به مدل‌‌های قبلی خود دارد. شایعات پیرامون این خودرو هم اینچنین می‌گویند که شرکت سازنده قصد دارد تولید و عرضه فیس لیفت جدید را در ماه اکتبر راه اندازی کند، اما هنوز به طور رسمی از سوی شرکت مادر تایید نشده است.
با اولین نگاه به تصویر این شاسی بلند فیس لیفت شده هم می‌توان به چند و چون ماجرا پی برد. باتوجه به شاسی بلندهایی که از هایما S7 در سایت داخلی ایرانخودرو تولید و عرضه می شود، حالا جلوپنجره‌ای بزرگ‌تر در جلو، چراغ‌هایی پهن‌تر با پس زمینه تاریک‌تر در پیشانی و همچنین مجموعه سپری کاملا تغییر یافته برای قسمت جلویی خودرو طراحی شده که در نگاه اول مخاطب را به یاد محصولات شاسی بلند "اینفینیتی" و یا خیلی کم به یاد سانگ یانگ اکتیون می‌اندازد. در عقب هم به همین صورت می‌توان تغییرات محسوسی را شاهد بود.
از مشخصات فنی و دیگر جزییات این خودرو هم طبیعتا اطلاعاتی در دسترس نیست، ولی مدل‌های 2015 که در حال حاضر عرضه می‌شوند، قیمتی 89 هزار و 800 یوان در مدل پایه و قیمتی 144 هزار و 800 یوان در مدل فول آپشن دارند که برای تامین نیروی حرکتی آن‌ها از دو پیشرانه 2 لیتری تنفس طبیعی 150 اسب بخاری و یک موتور توربوشارژر 1.8 لیتری 180 اسب بخاری استفاده می‌شود که موتور 2 لیتری به جعبه دنده‌ای 5 سرعته دستی و موتور 1.8 لیتری توربوشارژر به جعبه دنده‌ای 6 سرعته اتوماتیک مجهز شده است.
در آخر باید به این نکته اشاره کرد که مدل‌های عرضه شده از هایما S7 توسط ایرانخودرو مدل‌های پایه هستند که در سال 2010 میلادی معرفی شده‌اند. در صورتی که در سال 2013 میلادی فیس لیفتی از این خودرو معرفی شده و عرضه می‌شود.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/4/16
نیوکوراندو سی
+ لایک
- دیس
1395/4/16
اين جمله عكاسان جاسوسي هم چينيا كپي كردن😂
1395/4/16
بیشتر شبیه به محصولات مزدا هست!
1396/7/12
کسی می دونه این فیس لیفت کی میاد تو ایران؟
1397/3/11
سلام دوستان لطفا جواب سوالم رو بدید.من میخوام یدونه از این هایما بخرم.دقیقا همین مدلی که تو عکس هست موجوده تو ایران یا نه؟؟