موضوعات داغ

تیگو ۸ پرو e پلاس به همراه هدیه یک شارژر گران قیمت در روسیه عرضه می شود

عکس مطلب اول

چری تیگو ۸ پرو +e به همراه یک هدیه قیمتی به صورت پیش‌فروش در دسترس خریداران روسی قرار می‌گیرد. تا پایان ماه ژوئن، خریداران علاوه بر خودرو، یک ایستگاه شارژ قدرتمند و جواز نصب آن را به صورت هدیه دریافت می‌کنند. البته قیمت رسمی و تاریخ دقیق عرضه اواخر ماه مه اعلام می‌شوند.

این ایستگاه شارژ دیواری ۷ کیلووات ساعتی در منزل نصب شده و می‌تواند باتری خودروی هیبریدی تیگو ۸ پرو ای پلاس را در مدت‌زمان ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه به طور کامل شارژ کند. شارژر دیواری دارای نشانگر وضعیت LED و همین‌طور یک کابل ۵ متری به همراه کانکتور GBT و آداپتور Type-2 است که با استاندارد IP54 در برابر گردوغبار و رطوبت مقاومت می‌کند. ولتاژ داخلی این ایستگاه، ۲۲۰ ولت است. ناگفته نماند هدیه چری به مشتریان روسی، حدود ۲۶۱۸۲۷ روبل قیمت دارد (تقریبا ۳۳۰۰ دلار).

چری تیگو ۸ پرو ای پلاس

مروری بر مشخصات چری Tiggo 8 Pro e plus

چری تیگو ۸ پرو +e یک کراس اوور هیبریدی است که قوای محرکه آن از طریق یک موتور بنزینی و دو موتور الکتریکی تأمین می‌شود. موتور بنزینی ۱.۵ لیتری به فناوری توربوشارژ مجهز بوده و ۱۴۷ اسب بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. دو موتور برقی در مجموع قادر به تولید ۸۸ اسب بخار قدرت هستند. بنابراین مجموع خروجی پیشرانه هیبریدی به ۲۳۵ اسب بخار می‌رسد. پس می‌توان گفت تیگو ۸ پرو +e قوی‌ترین خودروی هیبریدی چری به حساب می‌آید که تاکنون به بازار روسیه عرضه شده است. حداکثر سرعت خودرو حدود ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت بوده و شتاب صفر تا ۱۰۰ آن در مدت‌زمان ۷.۵ ثانیه اتفاق می‌افتد.

+Tiggo 8 pro e

پیشرانه هیبریدی به سیستم انتقال قدرت DHT چری متصل شده که از ۹ حالت عملیاتی پشتیبانی می‌کند؛ رانندگی تک موتوره/ دوموتوره، رانندگی سری، رانندگی موازی، رانندگی مستقیم، احیای انرژی موتور منفرد/ دوگانه، احیای انرژی یک ترمز و احیای انرژی دو ترمز. بر اساس ادعای چری، این نوع سیستم انتقال قدرت در صنعت خودروسازی جهان بی‌نظیر و منحصربه‌فرد است.

داخل کابین چری تیگو ۸ پرو ای پلاس

در صورت شارژ کامل باتری و پر بودن باک بنزین، هیبرید جدید چری می‌تواند تا ۱۰۰۰ کیلومتر مسافت (جاده خارج شهر) را طی کند. در شرایط واقعی، مصرف سوخت در هر صد کیلومتر به ۱.۳ لیتر می‌رسد. ماشین بدون دخالت موتور بنزینی و تنها با استفاده از موتورهای برقی، قادر به پیمودن مسافتی حدود ۷۵ کیلومتر است. کراس اوور چینی با گارانتی ۸ ساله (یا کارکرد حداکثر ۲۰۰ هزار کیلومتر) به بازار روس عرضه می‌شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/2/26
خوش به حالشون