موضوعات داغ

عدم حضور خودروسازان در نمایشگاه خودرو شهر آفتاب، شرایط فعلی مناسب حضور شرکت ها نیست

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت‌های خودروسازی در تصمیم جدیدی اعلام کرده‌اند که در شرایط فعلی اعلام شده، در نمایشگاه خودرو شهر آفتاب حضور نخواهند داشت.

به گزارش خبرنگار خودروبانک، شرکت‌های خودروسازی قبلاً برای حضور در نمایشگاه خودرو شهر آفتاب برنامه‌ریزی کرده بودند و قرار بود تا پنجمین نمایشگاه خودرو تهران در اردیبهشت ماه امسال در شهر آفتاب برگزار شود، اما به دلیل سیاست جدید متولیان مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب، نمایشگاه لغو شد. در این سیاست عجیب و غیر منطقی، سه شرکت برگزارکننده نمایشگاه در قالب یک کنسرسیوم هستند.

از آنجایی که کنسرسیوم تشکیل شده برای برگزاری نمایشگاه خودرو تهران متلاشی شده است و دیگر وجود خارجی ندارد، برگزاری این نمایشگاه به تیرماه امسال موکول شده است. یکی از دلایل عدم حضور شرکت‌های خودروسازی در نمایشگاه خودرو تهران این است که مجریان و شرایط برگزاری نمایشگاه هنوز مشخص نشده‌اند.

همچنین شرکت‌های خودروسازی و واردکنندگان خودرو در تعاملات خود خواستار برپایی نمایشگاه خودرو تهران بر پایه اطلاع‌رسانی شفاف و اصول حرفه‌ای هستند و با توجه به خروج نمایشگاه‌های کتاب و نفت از مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب، شاید بیشتر از قبل به موضوع نقل مکان نمایشگاه خودرو تهران از شهر آفتاب فکر می‌کنند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد