موضوعات داغ

زمان اعلام نتایج اولویت بندی خودروهای سامانه یکپارچه مشخص شد + جزئیات

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

امروز مصادف با ۱۰ خردادماه 1402، فرآیند انتخاب خودرو در سامانه یکپارچه به پایان می‌رسد.

در این روند، لیست متقاضیان واجد شرایط برای ثبت‌نام اولیه، بر اساس برنامه تولید اعلام‌شده توسط خودروسازان داخلی، اعلام خواهد شد و زمان تحویل خودرو به متقاضی در سامانه به تفکیک نوبت‌های مشخص‌ شده در لیست انتظار اعلام خواهد شد.

زمان آزاد شدن مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان مسدودشده در حساب وکالتی از تاریخ ۲۴ خردادماه خواهد بود. بر این اساس در زمان اعلام نتایج اولویت بندی های خودرو در تاریخ ۲۴ خردادماه، مبالغ مسدود شده مردم در حساب های وکالتی نیز توسط سیستم بانکی آزاد خواهد شد.

بدیهی است که قرارگرفتن در لیست انتظار تعهدی برای تحویل خودرو ایجاد نمی‌کند و تعهدات صرفاً پس از انجام مراحل بعدی و براساس انعقاد قرارداد فروش متقاضی با خودروساز و براساس مفاد قرارداد، شکل می‌گیرد.

پس از اعلام نتایج زمان‌بندی، متقاضی می‌تواند نسبت به برداشت وجه اعتبار از حساب وکالتی‌ خود اقدام کند. در صورت تمایل متقاضی و واجد شرایط برای تحویل خودرو، مطابق با زمان‌بندی اعلام شده در این مرحله، می‌تواند نسبت به قطعی نمودن ثبت‌نام خود و با تکمیل وجه در حساب خودروساز و براساس قیمت روز، اقدام کند. همچنین، متقاضی می‌تواند پس از اعلام نتایج زمان‌بندی، در صورت عدم تمایل به تحویل خودرو، از لیست انتظار خودروی مورد نظر خارج گردد.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/3/11
با سلام لطفا چرا و به چه علت در سر تیتر خبر اعلام می‌نمائید "زمان اعلام نتایج اولویت بندی خودروهای سامانه یکپارچه مشخص شد" ولی در متن خبر هیچ اطلاعاتی از اعلام نتایج اولویت بندی نیست ؟؟؟؟!!!!!
1402/3/11
سلام وعلیکم
افرادی که درمرحله اول احراز هویت شدند وزمستان 1402زمان دریافت خودرو میباشد کی باید اقدام به تکمیل وجه کنند
1402/3/11
سلام.اول اعلام شده بود تا ۱۳ خرداد ماه .نفراتی که ثبت نام نکردن چه میشه؟
1402/3/11
من حسابم رو وکالتی کردم و پروفایل ایجاد کردم اما نتونستم ثبت سفارش انجام بدم هر موقع خواستم ثبت سفارش بدم و پنج اولویتم رو انتخاب کنم نتونستم خداکنه دوباره برای انتخاب ۵ اولویت و ثبت سفارش مهلت بدن
1402/3/21
سلام. من زمان اولویت بندی 5 مورد انتخاب کردم ولی الان فقط اولویت 3 و 5 هستش. مشکل چیه