موضوعات داغ

پژو ۲۰۷ با موتور TU3 به زودی عرضه می شود

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

با توجه به اعلام ایران خودرو، پس از قیمت گذاری محصول پژو ۲۰۷ با موتور TU3، فرایند تحویل خودرو به مشتریان آغاز خواهد شد. البته این محصول هنوز در انتظار قیمت گذاری قرار دارد. بر اساس گزارش منتشر شده، تمامی مدارک و مستندات مربوط به قیمت گذاری تولید پژو ۲۰۷ با موتور TU3 به نهادهای مرتبط ارسال شده و پس از اعلام قیمت، فراخوانی برای تکمیل وجه و تحویل خودرو صورت خواهد گرفت. همچنین گزارش مشخص کرده است که تولید این خودرو در حال انجام است و تعهدات سررسید شده جهت واگذاری خودروها آماده انجام است. بنابراین، پس از اعلام قیمت، اقدامات لازم برای ایفای تعهدات و تحویل خودرو به مشتریان صورت خواهد گرفت.

مشخصات فنی پژو ۲۰۷ با پیشرانه TU3

در این نسخه از پژو ۲۰۷، همانطور که از نام آن پیداست، پیشرانه TU3 جایگزین TU5 شده است. در نتیجه، موتوری با حجم ۱.۴ لیتر (۱,۳۶۰ سی سی) و ۸ سوپاپ در این خودرو قرار دارد. توان تولیدی آن نیز برابر با ۷۵ اسب بخار (در دور ۵,۳۰۰ دور در دقیقه) و گشتاور ۱۱۸ نیوتن متر (در دور ۳,۴۰۰ دور در دقیقه) است. این پیشرانه قبلاً در خودروهای پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و تیپ ۳ سقف شیشه‌ای استفاده شده است. انتقال قدرت از طریق جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ‌های جلو انجام می‌شود و عملکرد فنی خودرو پژو ۲۰۷ با تیپ دو ۲۰۶، در این نسخه حفظ شده است.

پژو ۲۰۷ با پیشرانه TU3، در مقایسه با تیپ ۵ از ۲۰۷ با داشبورد پژو ۲۰۶، از طراحی تریم ۲۰۷ برخوردار است. این خودرو با امکاناتی نظیر سیستم ترمز ABS و EBA، کیسه هوای راننده و سرنشین، فرمان هیدرولیک، مالتی مدیا با پورت USB، چراغ روشنایی روز، آینه‌های برقی، سنسور دنده عقب، دوربین دنده عقب، کروز کنترل و... مجهز شده است. به علاوه، در این نسخه از ۲۰۷، رینگ‌ها از جنس فولاد هستند و خبری از رینگ آلومینیومی نیست.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/3/15
پارس اولویت تابستان ۱۴۰۲ هنوز هم پیامک تکمیل وجه واسه ما نیومده اینم هنوز قیمتش مشخص نشده؟؟؟؟
1402/3/15
اصولا باید این محصول ایرانخودرو اقتصادی باشه،امیدوارم بیشتر از 250 در نیاد
1402/3/16
بیشتر در میاد داداش، الان ۲۰۶ تیپ ۳ ۲۶۰ میلیون قیمت کارخانه‌شه،پس ۲۰۷‌ش بیشتر در میاد
1402/4/1
سلام امروز ۲۰۷ tu3 ثبت نامی رو تحویل گرفتم . قبلا ۲۰۶ تیپ دو داشتم با همین موتور خیلی بهتر از این بود این که دیگه اصلا راه نمیره مخصوصا با کولر روشن . دریچه گازش برقیه و یک جورایی خنگه . همون ۲۰۷ با داشبورد ۲۰۶ فکر کنم بهتره . حداقل یک موتوری داره که ۰۰۰