موضوعات داغ

فیس لیفت جدید تیوولی معرفی شد، خداحافظی با سانگ یانگ

عکس مطلب اول

شرکت کره‌ای کی‌جی گروپ که اوایل سال جاری مالکیت سانگ یانگ را در اختیار گرفت، شروع به تغییر برند خودروها با نام جدید KG Mobility‌ کرده، و حالا نخستین مدلی که دیگر با نام سانگ یانگ به بازار عرضه نمی‌شود، Tivoli است.

علاوه بر نام برند جدید، مدل ۲۰۲۳ تیوولی ظاهر متفاوتی نسبت به مدل قبلی دارد. جلوپنجره کوچک‌تر شده و حروف لاتین Tivoli در وسط آن به چشم می‌خورد. سپر جلو تغییر شکل پیدا کرده و ورودی هوا در قسمت وسط با تریم کرومی احاطه شده است. این تغییرات باعث شده فیس‌لیفت تیوولی ۲۰۲۳ شبیه به تویوتا Raize شود.

تیوولی ۲۰۲۳ در نمای مقابل

از دیگر اصلاحات انجام‌شده روی تیوولی می‌توان به رینگ‌های ۱۸ اینچی، رکاب کناری و صفحه پلاک جدید در قسمت عقب خودرو اشاره کرد. مدل ۲۰۲۳ تیوولی دیگر نشانی از سانگ یانگ ندارد، و تنها شناسه جدید KG Mobility روی درب صندوق‌عقب دیده می‌شود.

نمای عقب فیس لیفت تیوولی

فضای کابین تیوولی ۲۰۲۳ نیز دستخوش تغییرات اندکی شده است. نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی دیجیتالی پشت فرمان و نمایشگر اطلاعات سرگرمی ۹ اینچی در وسط داشبورد، از مدل قبلی به مدل جدید انتقال یافته‌اند. ولی طراحان KG‌ چندین دکمه کنترلی لمسی را درون کابین جاسازی کرده که به سیستم تهویه مطبوع تعلق دارند. همچنین صندلی‌های جدید با روکش چرمی در سه تریم مشکی، نارنجی و خاکستری دورنگ قابل سفارش هستند. ایمنی خودرو به وسیله ۷ کیسه هوا و ۱۴ سیستم کمک‌راننده پیشرفته تضمین می‌شود.

کابین تیوولی KG

فیس‌لیفت تیوولی ۲۰۲۳ با دو پیشرانه متفاوت در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. پیشرانه اول دارای حجم ۱.۶ لیتر بوده و قادر به تولید ۱۲۴ اسب بخار قدرت و ۱۵۵ نیوتن متر گشتاور است. پیشرانه ۱.۵ لیتری دوم از فناوری توربوشارژ بهره‌ می‌گیرد و حدود ۱۶۱ اسب بخار قدرت و ۲۶۰ نیوتن متر گشتاور دارد. هر دو پیشرانه به گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک متصل هستند که قوای محرکه را به دو چرخ یا هر چهار چرخ انتقال می‌دهد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد