موضوعات داغ

امکان تست رانندگی کشنده شک موتو آرین دیزل در نمایشگاه خودرو شیراز

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

آرین دیزل به عنوان نماینده انحصاری خودروهای سنگین شاکمان و جک، در حین برگزاری نمایشگاه خودروی شیراز، امکان تست رانندگی کشنده‌های شک موتو را برای علاقه‌مندان در این رویداد فراهم می‌آورد.

آرین دیزل نماینده معتبر شرکت چینی شک موتو (Shacman) است و اولین کشنده خود را از این برند مطرح چینی انتخاب نموده است.

نمایشگاه خودروی شیراز از تاریخ ۲۳ خرداد آغاز گردیده و به مدت چهار روز، از ساعت ۱۶ الی ۲۲، مردم علاقه‌مند را در این شهر میزبانی می‌کند.

مشخصات فنی کشنده شک موتو X5000

کشنده شک موتو X5000 به عنوان یک محصول با ارزش در بازار کشنده‌ها برای آرین دیزل نقش مهمی ایفا می‌کند و انتظار می‌رود توسط رانندگان استقبال شود. کشنده‌های تک محور به دلیل کارآیی مناسب و استهلاک کم، همیشه در مرکز توجه رانندگان ایرانی قرار داشته‌اند.

موتور کشنده شک موتو X5000 از نوع کامینز ISZ520 بوده که دارای حجم 13 لیتر و آرایش شش سیلندر است. این موتور با استاندارد ضد آلودگی یورو 5 سازگار است. توان و گشتاور بیشینه این موتور به ترتیب 520 اسب بخار و 2460 نیوتن‌متر می‌باشد. گیربکس اتوماتیک FAST F16JZ24 با 16 دنده جلو و 2 دنده عقب نیز وظیفه انتقال نیرو در شک موتو X5000 را بر عهده دارد. استفاده از گیربکس اتوماتیک باعث می‌شود که مشتریان ایرانی نگرش مثبتی نسبت به شک موتو X5000 داشته باشند.

کشنده شک موتو

سیستم تعلیق کشنده شک موتو X5000 در قسمت جلو و عقب از نوع پنوماتیک مستقل است. همچنین ترمزهای دیسکی همراه با مخزن ذخیره باد آلومینیومی وظیفه کنترل سرعت این کشنده را بر عهده دارند. سامانه‌های ایمنی مانند ترمز اضطراری، کنترل پایداری خودرو، کنترل لغزش، ریتاردر هیدرولیک پنج مرحله‌ای و سیستم هشدار انحراف از مسیر جزء تجهیزات ایمنی شک موتو X5000 هستند.

امکانات کشنده شک موتو X5000

امکانات رفاهی شک موتو X5000 نیز جذاب هستند. برخی از تجهیزات رفاهی شک موتو X5000 عبارتند از: سیستم تعلیق بادی کابین با 4 بالن، فرمان با دکمه‌های کنترلی، بالابر هیدرولیکی و الکتریکی کابین، چراغ‌های LED جلو، سنسور باران، آینه‌های جانبی برقی، دی‌لایت و اتولایت، سیستم چندرسانه‌ای همراه با نمایشگر 10 اینچی، رادار نقطه کور و دوربین 360 درجه، گارد محافظ، کامپیوتر سفری، پورت شارژ USB، تاخوگراف، بخاری و کولر محلی، خروجی برق 220 ولت و بادگیر سقفی و جانبی.

فضای داخلی کشنده شک موتو

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد