موضوعات داغ

حضور تیگارد X35 سانیار موتور در نمایشگاه خودرو شیراز ۱۴۰۲ + فیلم و عکس

عکس مطلب اول

سانیار موتور با سه دستگاه تیگارد X35 در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو شیراز ۱۴۰۲ حاضر شده است. محصول جدید سانیار با سه رنگ عامه‌پسند سفید، مشکی و نقره‌ای در غرفه به نمایش گذاشته شده و بازدیدکنندگان بسیاری را به سمت خود جلب می‌کند. گفتنی است که سانیار از فرصت حضور در نمایشگاه استفاده کرده و محصولات خود را با اعطای هدایای ویژه به نخستین خریداران تحویل می‌دهد. در ادامه مروری بر مشخصات تیگارد X35‌ خواهیم داشت.

ویدیو معرفی تیگارد X35

کراس اوور مونتاژی سانیار موتور در چین با نام بایک X3 و یا بیجینگ X3 شناخته می‌شود. این ماشین جلوه‌ای بسیار جذاب و جوان‌پسند داشته و جلوپنجره بزرگ مشکی‌رنگ با حاشیه کرومی، چراغ‌های جلو باریک و کشیده و چراغ‌های دیلایت بومرنگی در قسمت جلو، و همین‌طور اسپویلر برجسته، چراغ ترمز و چراغ‌های درشت با خطوط عمودی در قسمت عقب، مهم‌ترین المان‌های ظاهری خودرو را تشکیل می‌دهند.

تیگارد X35

فضای کابین از طراحی مدرن و امروزی برخوردار بوده و المان‌های فانتزی و تزئینی بسیاری دارد. نمایشگر لمسی ۸ اینچی اطلاعات سرگرمی همانند یک تبلت به صورت افقی در وسط داشبورد جاسازی شده و دریچه‌های تهویه در دو طرف آن قرار دارند. در پایین داشبورد، سه چیدمان مربعی به چشم می‌خورد که شامل دکمه‌های کنترلی متعدد می‌شود. فرمان حالت دی-کات داشته و به جای درج نام Tigard، لوگوی سانیار موتور در قسمت وسط خودنمایی می‌کند.

کنسول مرکزی نیز به صورت ساده طراحی شده و به غیر از اهرم تعویض دنده، شامل یک فضای خالی برای قراردادن وسایل کوچک و همین‌طور دکمه ترمز پارک برقی می‌شود. صندلی‌ها از ارگونومی مناسبی برخوردار بوده و روکش پارچه‌ای دارند. علیرغم جثه جمع‌وجور، کابین فضای کافی برای راحتی سرنشینان را فراهم می‌آورد.

نمای داخل تیگارد ایکس ۳۵

تیگارد X35 در نسخه چینی شامل امکانات و تجهیزات فراوانی می‌شود. اما سانیار برای کاهش قیمت، موارد غیرضروری مثل اتوهلد و تهویه اتوماتیک را از لیست آپشن‌های ماشین خط زده است. نمایشگر پشت فرمان دیجیتالی، کروز کنترل، سیستم ناظر بر باد لاستیک‌ها، استارت دکمه‌ای، فرمان کمکی برقی، سانروف، دو کیسه هوا، دوربین عقب، سنسور عقب و ... مواردی هستند که در لیست امکانات تیگارد X35 ذکر شده‌اند.

کراس اوور سانیار موتور در بخش ترمز و پایداری شامل سیستم ترمز ضد قفل ABS به همراه EBD، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل پایداری، ترمز کمکی و سیستم کنترل حرکت در سربالایی HSA می‌شود.

پیشرانه تیگارد X35 یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ است که ۱۴۷ اسب بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور را از طریق گیربکس CVT به چرخ‌های جلو وارد می‌کند. سیستم گیربکس از حالت تعویض دنده مصنوعی ۶ سرعته و اسپرت پشتیبانی می‌کند. این ماشین با استاندارد آلایندگی یورو ۶ سازگاری داشته و مصرف سوخت ترکیبی آن در هر ۱۰۰ کیلومتر حدود ۷.۲ لیتر است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد