موضوعات داغ

غرفه نیکران موتور در بیستمین نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز ۱۴۰۲ + عکس

عکس مطلب اول

شهر شیراز از تاریخ ۲۳ الی ۲۶ خردادماه، میزبان برگزاری بیستمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو کشور با حضور تولیدکنندگان و واردکنندگان مختلف است. علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۵ عصر الی ۱۰ شب با مراجعه به محل دائمی نمایشگاه‌های شیراز، از غرفه‌های مختلف دیدن کنند.

با اینکه خودروهای سبک و سنگین در جای‌جای نمایشگاه دیده می‌شوند، اما سالن بهار میزبان محصولات متفاوت و مهیج‌تر دیگری است. انواع و اقسام موتورسیکلت‌ها در غرفه‌ نیکران موتور، نماینده انحصاری موتورسیکلت‌های برند کی وی (KeeWay) و بنلی (Benelli) به عرضه درآمده‌اند.

غرفه نیکران موتور

این شرکت، مدل‌های مختلف از جمله K249N (در کلاس Naked)، K249NR (در کلاس Scrambler) و K249R (در کلاس Race) را در غرفه خود به نمایش گذاشته و به خوبی توانسته نظر بازدیدکنندگان، مخصوصا قشر جوان را جلب کند.

نیکران همچنین از مهلت چهارروزه نمایشگاه استفاده کرده و محصولات جدید خود را به صورت نقد و اقساط به همراه تخفیف و هدایای ویژه به فروش می‌رساند. مشتریان پیش از خرید می‌توانند سواری با موتورسیکلت دلخواه خود را تجربه کرده و تجهیزات و امکانات آن را از نزدیک مورد بررسی قرار دهند. تصاویر مربوط به حال و هوای این غرفه جذاب را در ادامه مشاهده می کنید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد