موضوعات داغ

قسمت جدید گرندتور منتشر شد، بازگشت به ریشه‌ها + لینک دانلود

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

پس از مدت‌ها انتظار، قسمت جدید گرندتور منتشر شد. این قسمت در جدول سری، عنوان قسمت دوم از فصل پنجم گرندتور را دریافت می‌کند. این قسمت که به نام یوروکرش یا تصادف اروپایی نام‌گذاری شده است، به سفر جاده‌ای سه مجری معروف در اروپای شرقی می‌پردازد. این منطقه در گذشته‌های نه چندان دور به نام پرده آهنین شهرت داشت و به همین دلیل محل تصادف فرهنگی غرب و شرق اروپا به حساب می‌آید.

سه مجری این برنامه که اکنون سالخورده‌تر از هر زمان دیگر هستند، همچنان با فعالیت‌های مهیج خود علاقمندان را به وجد می‌آورند. مسافرت جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هموند از بندر گدانسک در لهستان آغاز می‌شود و پس از طی کردن 2240 کیلومتر (1400 مایل)، در شهر بلد اسلوونی پایان می‌یابد.

قسمت دوم از فصل پنجم گرندتور با یک چالش بزرگ آغاز می‌شود. سه مجری محبوب باید سفر بین جاده‌ای خود را در خودروهای عجیب و غریب انجام دهند. خودروهایی که به هیچ عنوان مناسب انجام این سفر نیستند. این قسمت سال گذشته فیلمبرداری شده است و اکنون فیلمبرداری قسمت دیگری از این سری در آفریقا به اتمام رسیده است.

طرفداران قدیمی سری تخت گاز و سه مجری محبوب آن، هرچه از تخت گاز به خاطر دارند را در این قسمت دریافت خواهند کرد. این قسمت سرشار از نکات تاریخی پیرامون دوران جنگ سرد و بلوک شرق است. همچنین صنایع خودروسازی و مسابقات کشورهای بلوک شرق در نیمه دوم قرن بیستم را مورد بررسی قرار می‌دهد. رقابت‌های ناخواسته و شوخی‌های مختلف سه مجری با یکدیگر نیز به سبک گذشته ادامه دارد.

طرفداران این سری و افرادی که از گذشته پیگیر برنامه‌های سه مجری محبوب بوده‌اند، به خوبی متوجه افزایش سن ریچارد هموند، جرمی کلارکسون و جیمز می هستند. این مساله بر میزان فعالیت آن‌ها تاثیر گذاشته است. به طور مثال فعالیت‌هایی همچون بهینه سازی کمدی خودروها که در ویژه‌ برنامه‌های پیشین مشاهده می‌شد، در این قسمت وجود ندارد. با این حال همچنان حرکات جذابی را در این قسمت مشاهده خواهید کرد که از جمله آن‌ها می‌توان به فرار از دست کمانداران مجارستانی یا سوار شدن به هواپیمای در حال تیک آف اشاره کرد. همین تلاش‌ها باعث شده است تا حس و حال قدیمی تخت گاز را در این قسمت نیز مشاهده کنیم. برای دانلود قسمت جدید گرندتور، می‌توانید به کانال تلگرام خودروبانک مراجعه کنید.

کیفیت 480

کیفیت 1080

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/4/2
عاشق این 3 مجری هستم