موضوعات داغ

نظر کارشناس روسی در مورد چری تیگو ۴ پرو یا ام وی ام X55 پرو

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

نیکیتا گودکوف، کارشناس خودرو در روسیه نظر خود در مورد چری تیگو ۴ پرو ۲۰۲۳ که فروش آن در این کشور به تازگی آغاز شده است، را به اشتراک گذاشت. این کراس‌اوور متحمل یک تست طولانی شد که امکان ارزیابی دقیق‌تر آن را فراهم کرد. این خودرو در ایران با نام ام وی ام X55 پرو عرضه شده است.

اولین نکته تعلیق نسبتا سفت این خودرو است که در مسیرهای شهری بهتر از بزرگراه عمل می‌کند. در ترافیک سنگین مشکل خاصی وجود ندارد، اما در بزرگراه ممکن است سرنشینان کمی احساس ناراحتی کنند. موتور و جعبه‌دنده مشکل خاصی نداشتند. کابین خودرو با انتقاداتی روبه‌رو شد. ردیف عقب صندلی‌ها خیلی تنگ است و این مسئله فقط شامل سرنشینان بزرگسال نمی‌شود. همچنین تنظیم سیستم تهویه با استفاده از نمایشگر لمسی جالب نیست، چون حواس راننده را از جاده پرت می‌کند.

سیستم چندرسانه‌ای عملکرد سریعی ندارد که این موضوع بیشتر در هنگام اتصال گوشی به آن احساس می‌شود. بقیه سیستم کار خود را به درستی انجام می‌دهد. مشکلات زیادی در زمینه تجهیزات الکترونیکی وجود دارد که تنظیمات آن‌ها باید به صورت مستقل انجام شود. نکته قابل توجه اینکه پس از طی مسافت ۲۰ هزار کیلومتری، آثاری از خوردگی روی بدنه پیدا شد. بنابراین پس از خرید بهتر است فورا نسبت به بهسازی بخش‌های آسیب‌پذیر بدنه اقدام کرد.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/4/8
ما داریم هیچ مشکلی نداره
1402/4/9
حرف نداره
تو رنج قیمتیش عالیه
1402/4/9
سلام
تا حالا سه هفته است، تحویل گرفتم، عالی کار می کند
1402/4/10
اونی که همچین نظری میده اولا کارشناسه دوما با ماشینای اروپایی و آمریکایی مقایسش میکنه . ما که میگیم خوبه با پراید مقایسش میکنیم