موضوعات داغ

قدرت M4 GTS روی 615 اسب بخار تنظیم شد

عکس مطلب اول
یک گام جلوتر، شرکت تیونینگ کار آلمانی جی- پاور از قبل بسته‌هایی تقویتی 520 اسب بخاری و 600 اسب بخاری را برای مدل استاندارد M4 ارائه کرده است، حال برای تقویت بی.ام.و M4 GTS از بسته‌های سابق خود فاکتور گرفته و سپس مورد استفاده قرار داده است تا قدرت تولیدی M4 با حداقل 115 اسب بخار بیشتر، از 500 اسب بخار در حالت استاندارد به 615 اسب بخار برسد.

تیونینگ ب ام و سری چهار توسط جی پاور


برای آغاز پروژه، جی- پاور اول از همه سراغ طراحی ظاهری این خودرو رفته است تا مقدمه‌ای برای تقویت اصلیش فراهم کند. در طراحی کلی خودرو تغییراتی ایجاد نشده، ولی برای حمایت بیشتر از پیشرانه از یک بامپر حاشیه زرد در زیر سپر جلو، رینگ و لاستیک‌های بزرگ و پهن 21 اینچی بر روی چرخ‌ها، یک دیفیوزر ترکیبی در زیر سپر عقب و در نهایت از یک باله بزرگ فیبرکربنی با پایه‌های آلومینیومی بر روی درب صندوق عقب استفاده کرده است.
برای رسیدن به قدرت 615 اسب بخاری هم جی- پاور به استفاده از یک واحد سوخت رسانی بهتر، سیستم جرقه زنی قدرتمندتر، یک جفت توربوشارژر با توربین و کمپرسورهای بزرگ‌تر، اصلاح اطلاعات ECU موتور، سیستم اگزوز اسپرت با چهار راهنمای خروجی و یک سیستم خنک کننده دمای گازهای خروجی و افزایش فشار آن روی آورده است که در کنار قدرت 615 اسب بخاری، باعث افزایش 160 نیوتن متری گشتاور هم شده است تا در کاتالوگ M4 عددی 760 نیوتن متری برای گشتاور به ثبت برسد.
به لطف این افزایش قدرت و گشتاور هم شتاب صفر تا صد خودرو با کاهش 0.2 ثانیه‌ای به 3.6 ثانیه رسیده است و حداکثر سرعت خودرو هم با حذف محدود کننده الکترونیکی، به حداکثر 271 کیلومتر بر ساعت افزایش پیدا کرده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد