موضوعات داغ

تصاویر رندری از چهره فیس لیفت کیا سورنتو ۲۰۲۴

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

فیس‌لیفت کیا سورنتو همچنان در دست توسعه قرار دارد که به تازگی ویدیویی از آن در حال گذراندن تست‌های پیش‌تولید با پلاک میشیگان و استتار کامل بدنه منتشر شده بود. به نظر می‌رسد که این خودروساز کره‌ای به آرامی در حال توسعه این مدل است و انتظار نمی‌رود تا پیش از پایان سال جاری میلادی شاهد عرضه آن باشیم. با این حال، لازم نیست تا زمان رونمایی رسمی منتظر بمانید تا ببینید سورنتو ۲۰۲۴ چه ظاهری خواهد داشت.

به تازگی کانال یوتیوبی Gotcha Cars رندرهایی از فیس‌لیفت سورنتو را به اشتراک گذاشته‌ است. در حالی که از عکس‌های لورفته قبلی نمی‌توان چیز زیادی را تشخیص داد، اما به نظر می‌رسد نمای جلو با جلوپنجره جدید و چراغ‌های جلوی عمودی کاملا بازطراحی‌ شده است. نحوه قرارگیری چراغ‌های روز LED نیز متفاوت است و تغییرات بیشتری در بخش پایینی سپر و جلوپنجره زیرین به چشم می‌خورد.

کیا سورنتو

طراحی جدید چرخ‌ها و چند تغییر کوچک در بدنه نیز در این رندرها دیده می‌شود. در قسمت عقب شاهد تغییرات ظاهری زیادی نخواهیم بود، اما این طرح‌های دیجیتالی گرافیک داخلی متفاوتی را برای چراغ‌های عقب پیشنهاد می‌کنند. همچنین، فرم سپر بدون تغییر به نظر می‌رسد اما تغییراتی در دیفیوزر پلاستیکی دیده می‌شود.

در حالی که این رندرها ظاهر تقریبی فیس‌لیفت سورنتو را به ما نشان می‌دهند، اما چیز زیادی درباره پیشرانه‌های آن نمی‌دانیم. در حال حاضر، این شاسی بلند در ایالات متحده با چهار پیشرانه از جمله موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی با توان ۱۹۱ اسب بخار در مدل پایه به فروش می‌رسد. یک نسخه توربوشارژ از همان پیشرانه در مدل میان‌رده استفاده شده که توان ۲۸۱ اسب بخار تولید می‌کند. دو پیشرانه برقی (هیبریدی و پلاگین هیبریدی)، هر دو با حجم ۱.۶ لیتر و به ترتیب با توان ۲۲۷ و ۲۶۱ اسب بخار نیز در دسترس هستند. انتظار تغییرات بزرگی در این زمینه نداریم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد