موضوعات داغ

مرسدس G کلاس فیروزه‌ای، دستپخت متفاوت منصوری

عکس مطلب اول
مرسدس بنز G کلاس 4X4، بار دیگر به دستان منصوری افتاد. منصوری، تیونر پرآوازه صنعت خودروسازی جهان برای آغاز پروژه‌ای جدید، بار دیگر به سراغ مرسدس بنز G کلاس 4X4 رفت تا به شیوه‌ای متفاوت به تقویت این شاسی بلند لوکس آفرودی بپردازند.
مطمئنا اولین چیزی که در این خودرو جلب توجه می‌کند، رنگ بندی متفاوت آنست که حالا به رنگ فیروزه‌ای "کم رنگ" درآمده است. رنگی که برای چنین خودروی خشن و بزرگی چندان مناسب به نظر نمی‌رسد. ولی در عوض می‌توان با در نظر گرفتن قطعات فیبرکبنی بدنه، باز هم شیفته کار منصوری شد. همانطور که می‌بینید، کیت بدنه‌ای که منصوری بر روی این شاسی بلند به اجرا درآورده است، قسمت‌های زیادی را در بر گرفته که تمامی بخش‌های آن از فیبرکربن ساخته شده‌ اند و می‌توان ردپای آن‌ها را در مجموعه جلوپنجره و چراغ‌ها، بر روی گلگیرها، کاپوت موتور، سقف خودرو، دستگیره درها و در آخر هم اسپویلر نصب شده در انتهای سقف دنبال کرد.

مرسدس جی کلاس تیونینگ شده توسط منصوری


علاوه بر ظاهر بیرونی، این دست اصلاحات به داخل کابین هم سرایت کرده که در کنار پدال‌های آلومینیومی و روکش‌های منحصربه فرد صندلی‌ها، می‌توان صفحه کیلومتر و خطوط آبی رنگ داخل کابین و همچنین لهجه‌های فیبرکربنی غربیلک فرمان، قاب صفحه کیلومتر، ترمز دستی، کنسول مرکزی، دستگیره داخلی درب‌ها، داشبورد و... را بخشی از تغییرات کلیدی داخل کابین معرفی کرد.
در بخش فنی هم با استفاده از یکسری بروزرسانی‌های سطحی بخصوص اصلاح اطلاعات ECU، منجر به تولید 63 اسب بخار قدرت بیشتر و 100 نیوتن متر گشتاور بیشتر شده‌اند تا علاوه بر بدن نما شدن این خودرو، پیشرانه 4 لیتری V8 آن بتواند با قدرتی 479 اسب بخاری و گشتاوری 710 نیوتن متری به کار خود ادامه دهد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد