موضوعات داغ

تور خودروهای بی ام و تهران-گاجره، از 2002 سفارش آمریکا تا F30 تیون شده

عکس نویسنده
محسن آل طه
نویسنده
عکس مطلب اول

آخر هفته گذشته، تور یک شبه تهران-گاجره توسط کلوپ رسمی BMW در ایران برگزار شد. توری که در آن حدود 40 خودروی بی ام و حضور داشتند و در این مسیر تمامی نظرها را به سوی خود جلب کردند. صبح روز پنجشنبه در باغ کتاب تهران، این 40 آلمانی جذاب دور هم جمع شدند و بعد از اینکه تمامی حاضرین برای این تور گرد هم آمدند، مسیر خود را به سمت هتل گاجره شروع کردند.

بی ام و E30 کوپه

در این تور خودروهای جذابی همچون بی ام و 2002 در رنگ‌های متنوع (که به صورت وسواسی و ریزبینانه‌ای نگهداری شده بودند)، بی ام و E30 کوپه و کروک، چند مدل بی ام و E21، یک دستگاه بی ام و E36 و چند مدل از نسل اول بی ام و سری 5 یعنی کد E12، دو دستگاه بی ام و سری 3 کد F30 و البته چند مدل دیگر یعنی بی ام و E46 سدان، بی ام و X1 نسل دوم و یا بی ام و X3 نیز حضور داشتند. در این بین نباید از حضور یک دستگاه بی ام و 530 کد E60 نسخه xDrive چشم‌پوشی کنیم که به تعداد بسیار محدود در کشور وجود دارد. البته در بین تمامی این ژرمن‌های مغرور، خودروی بی ام و E30 کوپه مشکی رنگ بیش از همه نظر نویسنده را به سوی خوب جلب کرد و بی‌شک حضور خودروهایی مثل E39 و یا 3000 کوپه و حتی بی ام و E46 نسخه کوپه و یا کروک و حتی سری 6 کد E24 به شدت احساس می‌شد.

حضور خودروی مینی کلاسیک در تور

در نهایت در حدود ساعت 2 بعد از ظهر، این لشکر آلمانی به هتل گاجره رسید و هر خودرو در جایگاه خود مستقر شد. استقرار رنگ‌های متنوع در کنار یکدیگر و همچنین نگهداری و وضعیت بسیار تمیز از خودروهای حاضر در این تور باعث می‌شد تا نمای بسیار جذابی از پارکینگ این هتل ایجاد شده باشد.

البته در این تور محصولات BMW دو دستگاه خودروی مینی کلاسیک نیز حضور داشتند که در شرایط بسیار عالی نگهداری شده بودند و به عنوان ادویه این تور خودنمایی می‌کردند.

اجرای چنین تورهایی در بازار بسته خودرویی ایران و تردد این خودروها در قالب یک تور در طول مسیر، می‌تواند کمی هیجان و جذابیت را خیابان‌های کشور تزریق کند و گاهاً خاطرات قدیم را برای بسیاری زنده کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد