موضوعات داغ

سالروز تأسیس شرکت آرین دیزل پایا، 11 سال فعالیت سازنده در عرصه خودروهای تجاری

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت آرین دیزل پایا فعالیت خود را از 20 تیرماه سال ۱۳۹۱ به عنوان شریک تجاری شرکت جک موتورز آغاز کرد.

در ابتدا، این شرکت با واردات کامیونت‌های ۵ تا ۸ تن از برند جک به بازار وارد شد. سپس از سال ۱۳۹۸، آرین دیزل با تولید ون سانری و کامیونت‌های ۶ تا ۹ تن جک، به عنوان یکی از اصلی‌ترین تولیدکنندگان کامیونت در ایران شناخته شد.

آرین دیزل با تولید ون سانری و کامیونت‌های ۶ تا ۹ تن جک، به عنوان یکی از اصلی‌ترین تولیدکنندگان کامیونت در ایران شناخته شد

در سال ۱۴۰۱، شرکت آرین دیزل با سهم بازار بیش از ۲۰ درصد، خود را معرفی کرد. علاوه بر این، آرین دیزل از سال ۱۴۰۱ همکاری خود را با شرکت شکمن آغاز کرده و محصولات خود را تحت برند شک موتو به بازار عرضه نمود. هدف اصلی شرکت آرین دیزل، ارائه محصولاتی با کیفیت، قابل اطمینان و رقابتی است که از تجارب ارزنده مدیران و مهندسان خودروسازی بهره می‌برد.

با رعایت خط‌مشی مذکور و توجه به رضایت حداکثری مشتریان، آرین دیزل تلاش می‌کند تا مدل‌هایی را که سازگار با اقلیم ایران هستند، به بازار عرضه کند و خدمات پس از فروش گسترده‌ای در سطح کشور ارائه دهد.

شرکت آرین دیزل با 3 محصول کامیونت جک 6 تن N60، جک 8/5 تن N85، جک 9 تن N90 در دسته کامیونت‌ها، ون سانری و کشنده قدرتمند شکموتو X5000 سبد مناسبی از محصولات تجاری سبک و سنگین را داراست. این شرکت قصد دارد در آینده محصولات جدید و متنوعی را به لیست محصولات خود اضافه کند.

کشنده شکموتو X5000

کشنده شکموتو X5000 محصول قدرتمند و جدید آرین دیزل

کشنده شکموتو X5000 از موتوری با ظرفیت 13 لیتر و توان 520 اسب بخار برخوردار است [3]. این خودرو با استفاده از موتوری قدرتمند از نوع کامینز، قدرت و عملکرد بالایی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. موتور 6 سیلندر خطی با 24 سوپاپ، به توربوشارژر و اینترکولر مجهز شده است. با این توان، کشنده شکموتو X5000 قادر به راندمان بالا و تسلط بر شیب‌های 36 درصدی است.

شکموتو X5000 با ابعادی برابر با 6,350 میلی‌متر در طول، 2,550 میلی‌متر در عرض و 4,000 میلی‌متر در ارتفاع طراحی شده است [3]. فاصله محوری این خودرو 3,800 میلی‌متر است و وزن کل شاسی بدون بار آن 6,886 کیلوگرم اعلام شده است. با وزن مجموع ناخالص ترکیبی مجاز 44 تن، این کشنده آماده حمل بار سنگین و موفقیت در برخورد با شیب‌های سخت است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد