موضوعات داغ

سایک مکسوس برند پیکاپ اینتراستلار را معرفی کرد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت سایک مکسوس با ساماندهی پیکاپ‌های قبلی سری T، برند پیکاپ جدید اینتراستلار را معرفی کرد که شامل مدل‌های اینتراستلار L، اینتراستلار R، اینتراستلار H و اینتراستلار برقی می‌شود. قیمت نسخه بنزینی اینتراستلار L از ۹۲۸۰۰ یوان و نسخه دیزلی از ۱۰۶۸۰۰ یوان، نسخه بنزینی اینتراستلار R از ۱۱۲۸۰۰ یوان و نسخه دیزلی از ۱۲۲۸۰۰ یوان، نسخه بنزینی اینتراستلار H از ۱۳۶۸۰۰ یوان و نسخه دیزلی از ۱۴۴۸۰۰ یوان، نسخه استاندارد اینتراستلار برقی از ۲۶۹۸۰۰ یوان و نسخه مجهز به باتری با طول عمر بیشتر از ۲۹۹۸۰۰ یوان شروع می‌شود.

مکسوس اینتراستلار L طراحی ظاهری کلیT70 قبلی را حفظ کرده است. در نمای جلو شاهد یک جلوپنجره مربعی‌شکل هستیم و آینه‌های بغل و دستگیره‌های درب خودرو به رنگ بدنه هستند. طول، عرض و ارتفاع نسخه استاندارد به ترتیب از چپ به راست ۱.۸/۱.۹/۵.۴ متر و فاصله محوری آن ۳.۱۵ متر است.

نسخه بنزینی به یک موتور ۲.۴ لیتری تنفس طبیعی با حداکثر قدرت ۱۱۸ کیلووات و حداکثر گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر و نسخه دیزلی به یک موتور ۲ لیتری با حداکثر قدرت ۱۰۵ کیلووات و حداکثر گشتاور ۳۶۰ نیوتن متر مجهز است. جعبه‌دنده‌های ۵ سرعته و ۶ سرعته دستی در دسترس هستند.

اینتراستلار R و اینتراستلار L از نظر ظاهری شبیه به هم هستند، اما تفاوت‌های خاصی در جزئیات وجود دارد. در این مدل از اجزای مشکی‌رنگ استفاده شده که از جمله آن‌ها می‌توان به رینگ‌های مشکی اشاره کرد. طول، عرض و ارتفاع نسخه استاندارد به ترتیب از چپ به راست ۱.۸۵/۱.۹۶/۵.۳۶ متر و فاصله محوری آن ۳.۱۶ متر است.

مدل بنزینی به یک موتور ۲ لیتری با حداکثر قدرت ۱۹۲ کیلووات و حداکثر گشتاور ۴۱۰ نیوتن متر و نسخه دیزلی به یک موتور ۲ لیتری با حداکثر قدرت ۱۲۰ کیلووات و حداکثر گشتاور ۴۱۰ نیوتن متر مجهز شده است. جعبه‌دنده ۶ سرعته دستی یا ۸ سرعته اتوماتیک برای این مدل قابل سفارش است.

مکسوس اینتراستلار

مکسوس اینتراستلار H مبتنی بر مدلT90 است، اما نمای جلویی آن تهاجمی‌تر شده است. جلوپنجره جدید از طراحی ماتریس نقطه‌ای مشکی بهره می‌برد و چراغ‌های جلوی عمودی در هر دو طرف، همراه با چراغ روز LED در بالا، ظاهر جدیدی به آن داده است.

همانند قسمت جلوی خودرو، بسیاری از قطعات آن از جمله دستگیره درها، آینه‌های بغل، باربند و ... به رنگ مشکی هستند. طول، عرض و ارتفاع نسخه استاندارد به ترتیب از چپ به راست ۱.۸۵/۱.۹۶/۵.۳۹ متر و فاصله محوری آن ۳.۱۶ متر است.

هنوز اطلاعاتی درباره پیشرانه مکسوس اینتراستلار برقی اعلام نشده است، اما با توجه به مدل فعلی سایک مکسوس T90 برقی، این مدل به یک موتور برقی در عقب با حداکثر قدرت ۱۳۰ کیلووات، حداکثر گشتاور ۳۱۰ نیوتن متر و برد حرکتی ۵۳۵ کیلومتر مجهز است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد