موضوعات داغ

چری آریزو ۸ های پرفورمنس در چین عرضه شد، عرضه سدان ۲۵۴ اسب بخاری چری

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

در تاریخ ۱۲ ژوئیه، چری آریزو ۸ های پرفورمنس به صورت رسمی در چین عرضه شد. شرکت چینی در مجموع ۳ نسخه از این خودرو با قیمت ۱۲۹۹۰۰ تا ۱۴۶۹۰۰ یوان را روانه بازار کرد. نسخه های پرفورمنس به طور همزمان در بازار اروپا نیز عرضه خواهد شد.

جلوپنجره مدل جدید از طراحی توخالی و مشکی بهره می‌برد که مد روز است. چراغ‌ها در دو طرف به صورت دوبخشی طراحی شده و چراغ های بالایی با نوار کرومی به هم متصل شده‌اند. چراغ‌های مه‌شکن در زیر طراحی ماتریسی دارند و عناصر کرومی به آن‌ها اضافه شده تا ظاهر خودرو لوکس‌تر شود.

در عقب، طراحی اگزوز با چهار خروجی در دو طرف و چراغ‌های عقب سراسری جذابیت بصری خودرو را افزایش می‌دهد. طول، عرض و ارتفاع این مدل به ترتیب ۱.۴۷/۱.۸۴/۴.۷۸ متر و فاصله محوری آن ۲.۸ متر است.

چری آریزو ۸

چری آریزو ۸ های پرفورمنس از طراحی فضای داخلی قهوه‌ای بهره می‌برد. صندلی‌ها از جنس چرم ناپا هستند و عناصر داخلی مشکی رنگ نیز در کابین به چشم می‌خورد. این مدل مجهز به تراشه کوالکام ۸۱۵۵ است که سیستم خودرو را قادر می‌سازد تا بوت سریع‌تر، دستورهای صوتی بهتر و تعامل بصری سه‌بعدی را به ارمغان بیاورد.

مدل جدید به یک موتور کونپنگ پاور ۲ لیتری با توان ۲۵۴ اسب بخار و گشتاور ۳۹۰ نیوتن متر مجهز است و همچنان از جعبه‌دنده ۷ سرعته دوکلاچه تر بهره می‌برد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد