موضوعات داغ

عرضه سانگ یانگ تورس از ماه سپتامبر در اسپانیا

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

سانگ یانگ تورس محصول جدید خودروساز کره‌ای در دور جدید فعالیتش است. روندهای بازاریابی این محصول در کشورهای مختلف آغاز شده است و البته انتظار واردات این خودرو به بازار ایران را نیز داریم. در همین حین، نمایندگی کی جی موبیلیتی در اسپانیا، اعلام کرد فروش سانگ یانگ تورس از ماه سپتامبر در این کشور آغاز می‌شود.

سانگ یانگ تورس یک شاسی بلند ترکیبی سگمنت D به حساب می‌آید که در سبد محصولات سانگ یانگ، جایگاهی بین کوراندو و رکستون را به خود اختصاص داده است. نام این خودرو از پارک ملی Torres del Paine در شیلی گرفته شده است که یکی از ذخیره‌گاه‌های زیست طبیعی ثبت شده در یونسکو به حساب می‌آید. سانگ یانگ با استفاده از نام تورس، روحیه کاوشگری در طبیعت را برای این خودرو یادآور می‌شود.

بنابر اعلام خودروساز کره‌ای، سانگ یانگ تورس در قالب سه تیپ به بازار اسپانیا عرضه خواهد شد. علاوه برآن مشتریان امکان شخصی سازی قابل توجهی را در اختیار خواهند داشت. هفت رنگ بدنه، چندین نوع طرح رینگ تا سایز 20 اینچ و روکش طرح فلز ستون C بخشی از قابلیت‌های شخصی سازی این خودرو برای مشتریان اسپانیایی هستند.

سانگ یانگ تورس

فاصله بین دو محور سانگ یانگ تورس 2680 میلیمتر است و فضای بار این خودرو نیز 599 لیتر حجم دارد. البته مالک می‌تواند با خواباندن صندلی‌های ردیف عقب، این فضا را به 1662 لیتر افزایش دهد. سیستم سرگرمی به همراه نمایشگر 9 اینچی با اندروید اتو و اپل کارپلی، نمایشگر 12.5 اینچی عریض پنل ابزار، پورت های USB و حالات رانندگی مختلف در دسترس راننده تورس قرار دارند. تمامی تیپ‌های این خودرو با آرایش پنج صندلی عرضه می‌شوند. بنابراین تنها گزینه موجود هفت نفره برای مشتریان این شرکت، سانگ یانگ رکستون است.

سانگ یانگ تورس در اسپانیا همانند نسخه معرفی شده در ایران، به موتور 1.5 لیتری توربوشارژر با تزریق مستقیم سوخت مجهز خواهد بود. این پیشرانه حداکثر 163 اسب بخار قدرت آزاد می‌کند. این پیشرانه در سانگ یانگ تیوولی، تیوولی گرند و سانگ یانگ کوراندو نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته به دلیل علاقمندی مشتریان اسپانیایی به گاز مایع، موتور این خودرو در اسپانیا با سوخت LPG‌ نیز هماهنگ شده است. قیمت سانگ یانگ تورس در اسپانیا از 31 هزار یورو (یک میلیارد و 675 میلیون تومان) آغاز می‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد