موضوعات داغ

تور مجازی شوروم استاندارد لاماری در تهران را ببینید

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت تلاش خودرو ایرانیان یک شرکت خصوصی است که در سال 1388 در شهر تبریز تاسیس شد. این شرکت در زمینه فروش و خدمات پس از فروش انواع خودرو فعالیت می‌کند و در حال حاضر 10شعبه‌ی فعال در شهرهای تبریز و تهران دارد. شرکت تلاش خودرو ایرانیان نمایندگی رسمی برندهای مختلف از جمله آرین پارس موتور، آرین دیزل، مدیران خودرو (فونیکس و ام‌وی‌ام)، بهمن موتور، SWM، سانگ‌یانگ، میتسوبیشی و DS را داراست.

نمایندگی استاندارد لاماری

شرکت تلاش خودرو ایرانیان به تازگی اولین نمایندگی استاندارد لاماری را در شهر تهران راه‌اندازی کرده است. این نمایندگی با کد 2103 واقع در سعادت آباد، چهارراه سرو ضلع جنوب غربی پلاک 60، کلیه مراحل ثبت‌نام و تحویل خودرو را در کمترین زمان ممکن و مطابق با استانداردهای لاماری انجام می‌دهد.

تور مجازی شوروم استاندارد لاماری تلاش خودرو

یکی از ویژگی‌های نمایندگی 2103 لاماری، انجام غیرحضوری فرآیند پس از ثبت نام خودرو است که این اطمینان خاطر را به مشتریان می‌دهد که بدون هیچ‌گونه اتلاف وقت، فرآیند ثبت نام خودرو لاماری ایما صورت می‌پذیرد. همچنین آن دسته از مشتریانی که در سامانه یکپارچه خودرو برنده شده‌اند، می‌توانند نمایندگی 2103 تلاش خودرو ایرانیان را انتخاب و با خیالی آسوده اقدام به تکمیل فرآیند ثبت نام کنند. از مزایای انتخاب این نمایندگی می‌توان به ارائه خدمات استاندارد، مدیریت زمان، ارسال رایگان خودرو به سراسر کشور و همچنین مشاوره و همراهی قدم به قدم در تمامی مراحل ثبت‌نام اشاره کرد.

شوروم تلاش خودرو

خرید لاماری در نمایندگی تلاش خودرو ایرانیان

شرکت تلاش خودرو ایرانیان یک شرکت معتبر و باسابقه در زمینه فروش و خدمات پس از فروش انواع خودرو است. این شرکت با راه‌اندازی نمایندگی استاندارد لاماری در شهر تهران، خدماتی باکیفیت و مطابق با استانداردهای لاماری را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

علاقه‌مندان به خودرو لاماری ایما می‌توانند از طریق شماره تلفن 02122386294 یا مراجعه حضوری به نمایندگی 2103 لاماری واقع در سعادت آباد، چهارراه سرو ضلع جنوب غربی پلاک 60، اطلاعات بیشتر را کسب کنند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد