موضوعات داغ

پیش فروش دانگ فنگ آئولوس هائوهان با ۱۳۵۰ کیلومتر برد حرکتی

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

دانگ فنگ از آغاز پیش‌سفارش شاسی بلند جدید آئولوس هائوهان خبر داد که تا تاریخ ۸ اوت ادامه خواهد داشت. این شاسی بلند با پیشرانه‌های بنزینی، هیبریدی و پلاگین هیبریدی قابل سفارش است. آئولوس هائوهان روی پلتفرم DSMA 2.0 ساخته شده که توسط دانگ فنگ برای خودروهای بنزینی و پلاگین هیبریدی توسعه یافته است.

در آوریل سال جاری، دانگ فنگ استراتژی جدید تبدیل انرژی خود موسوم به ۱۲۵۸ را اعلام کرد. عدد ۲ به معنای آن است که دانگ فنگ آئولوس همچنان روی خودروهای هیبریدی و تمام برقی سرمایه‌گذاری خواهد کرد. عدد ۸ نشانگر عرضه حداقل هشت خودرو برقی جدید طی سه سال آینده است. آئولوس هائوهان اولین مدل تحت این طرح و همچنین اولین مدل مبتنی بر پلتفرم DSMA 2.0 با تمرکز روی مشتریان جوان‌تر است.

آئولوس هائوهان به طور کلی اسپرت به نظر می‌رسد. چراغ‌های جلوی باریک و جلوپنجره ذوزنقه‌ای معکوس که با طرح ماتریس ستاره‌ای در نمای جلو تزیین شده است، ظاهر آن را جذاب‌تر کرده‌اند. علاوه بر این، قسمت پایینی به چراغ‌های تزئینی مثلثی در دو طرف مجهز شده و حس تازگی را به بیننده القا می‌کند.

در عقب یک اسپویلر بزرگ روی سقف، یک دیفیوزر و چهار لوله اگزوز وجود دارد که جذابیت ظاهری خودرو را بهبود می‌دهند.

آئولوس هائوهان

آئولوس هائوهان به عنوان یک شاسی بلند کامپکت دارای ابعاد ۱.۷۳/۱.۸۸/۴.۶۵ متر و فاصله محوری ۲.۷۳ متر است. از نمای جانبی، سقف مشکی رنگ در عقب به سمت پایین متمایل می‌شود و دستگیره‌های درب مخفی نیز قابل مشاهده هستند.

این مدل با چرخ‌های ۱۸، ۱۹ و ۲۰ اینچی در دسترس است.

تمامی نسخه‌های آئولوس هائوهان به پیشرانه Mach دانگ فنگ مجهز هستند. نسخه بنزینی از موتور ۱.۵ لیتری توربو با توان ۱۵۰ کیلووات بهره می‌برد. هر دو نسخه هیبریدی به موتور ۱.۵ لیتری توربو و یک موتور برقی مجهز هستند که با جعبه‌دنده ۴ سرعته DHT کار می‌کنند. نسخه هیبریدی قدرت کلی ۲۱۵ کیلووات و گشتاور ۵۶۵ نیوتن متر و نسخه پلاگین هیبریدی توان کلی ۲۶۵ کیلووات و گشتاور ۶۱۵ نیوتن متر تولید می‌کند.

شتاب ۰ تا ۱۰۰ پیشرانه آئولوس هائوهان ۶ ثانیه و برد حرکتی نسخه‌های هیبریدی و پلاگین هیبریدی به ترتیب ۱۲۰۰ و ۱۳۵۰ کیلومتر است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد