موضوعات داغ

شاسی بلند لوکس هونگچی HS7 با قیمت پایه کمتر از دو میلیارد تومان

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

هونگچی HS7 با پیشرانه ۲ لیتری با توان ۲۵۲ اسب بخار، سیستم تمام چرخ محرک و قیمت پایه ۳۶۵۰۰ دلار (یک میلیارد و 825 میلیون تومان) در چین عرضه شد.

هونگچی قصد داشت این شاسی بلند جدید را در خط تولید خود بین HS5 و HS7 قدیمی قرار دهد. اما در نهایت تصمیم گرفت آن را به عنوان نسل بعدی HS7 معرفی کند. نسل قبلی این مدل در سال ۲۰۱۹ عرضه شده بود.

هونگچی HS7 همچنان از زبان طراحی این برند با جلوپنجره مستطیلی بزرگ و چراغ‌های مخصوص هونگچی که در کنار جلوپنجره قرار دارند، بهره می‌برد. در عقب شاهد چراغ‌ سراسری، اگزوز مصنوعی و اسپویلر سقفی اسپرت هستیم.

طول، عرض و ارتفاع هونگچی HS7 از چپ به راست ۱.۷۶/۱.۹۶/۵ متر و فاصله محوری آن ۲.۹۲ متر است. این مدل ۱۵ سانتیمتر طویل‌تر، ۳.۵ سانتیمتر عریض‌تر و ۳ سانتیمتر بلندتر از تویوتا هایلندر است. HS7 با چیدمان هفت صندلی (۲+۳+۲) و شش صندلی (۲+۲+۲)‌ قابل سفارش است.

کنسول مرکزی دارای نمایشگر اصلی ۱۲.۳ اینچی و پنل ابزار LCD با همان قطر است. در تونل مرکزی دو پد شارژ بی‌سیم، یک محفظه مخفی با جالیوانی و یک انتخابگر دنده جمع‌شونده قرار دارد.

هونگچی HS7

هونگچی HS7 به موتور ۲ لیتری به همراه یک ژنراتور استارتر ۴۸ ولتی مجهز است که با جعبه‌دنده هشت سرعته خودکار کار می‌کند. توان خروجی این پیشرانه به ۲۵۲ اسب بخار و گشتاور آن به ۳۸۰ نیوتن متر می‌رسد. این مدل به صورت دیفرانسیل جلو و تمام چرخ محرک قابل سفارش است. شتاب ۰ تا ۱۰۰ نسخه دیفرانسیل جلو ۸.۵ ثانیه و نسخه تمام چرخ محرک ۸.۸ ثانیه است.

قیمت نسخه پایه دارای ۷ صندلی و سیستم دیفرانسیل جلو ۳۶۵۰۰ دلار است. نسخه بالارده با سیستم تمام چرخ محرک و چیدمان صندلی انتخابی ۷ یا ۶ تایی به قیمت ۴۷۲۰۰ دلار به فروش می‌رسد. این نسخه همچنین به سیستم کمک‌راننده سطح L2، تعلیق قابل تنظیم، دوربین سراسری و سیستم صوتی Dynaudio با ۱۲ بلندگو مجهز خواهد بود.

در حال حاضر، مشتریان می توانند HS7 را با پرداخت ۲۵۰ دلار رزرو کنند و از مزایایی مانند تخفیف ۷۰۰ دلاری، تعمیر و نگهداری رایگان به مدت ۴ سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر، گارانتی مادام‌العمر (فقط برای مالک اول) و... بهره‌مند شوند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/5/14
نسل قبلی که روی پلت فرم مرسدس بنز جی ال اس ساخته شده بود با ساختار دیفرانسیل عقب ، ماشین جذاب تری بود