موضوعات داغ

فروش آلفارومئو 4C اسپایدر در وضعیت هشدار

عکس مطلب اول
نسل بعد آلفارومئو 4C اسپایدر به علت کاهش فروش مدل فعلی کنسل شد تا در سال 2020 میلادی شاهد انقراض این مدل به طور کامل باشیم.
آلفارومئو 4C اسپایدر بیش از یکسالی می‌شود که به طور رسمی معرفی شده و در بازارهای بین المللی عرضه شده است، اما گزارشات حاکی از آن دارد که خرید و فروش این محصول با کندی پیش می‌رود تا در ادامه شانس حضور جانشین این برند در بازارهای آینده کاهش یابد.
با استناد به گفته‌های مجلات خودرویی، این اتفاق تا حدودی می‌تواند بیانگر کاهش محبوبیت برند 4C چه در مدل اسپایدر و چه در مدل کوپه باشد که در این صورت چندان خوشایند نخواهد بود.

خداحافظی با آلفارومئو 4C


آلفارومئو در زمان معرفی 4C در سال‌های گذشته، اشتیاق بسیار زیادی برای روانه کردن آن به بازار داشت، اما این خودروساز در بازار ایالت متحده طی یکسال گذشته تنها موفق به فروش 309 دستگاه از 4C اسپایدر شده است که در مقایسه با آمار فروش بد دوج وایپر، تنها 11 دستگاه بیشتر است.
اگر این گزارش درست باشد، آلفارومئو 4C و احتمالا آلفارومئو 4C اسپایدر آخرین نسل از برند 4C خواهند بود که به طور کامل در سال 2020 میلادی منقرض خواهند شد، مگر اینکه بازار مصرف روی خوش خود را به این دو برند نشان دهد.
جهت یادآوری، در بخش مولد قدرتی آلفارومئو 4C یک موتور تمام آلومینیمی 1.75 لیتری موسوم به " TBi 1750 " با حداکثر قدرت تولیدی 237 اسب بخاری و گشتاور 350 نیوتن متری قرار گرفته که شتاب صفر تا صد را به 4.5 ثانیه و حداکثر سرعت آن را هم به 288 کیلومتر بر ساعت رسانده است.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/4/31
از اولش ميدونستم موفق نميشه براي همين نخريدم.
1395/6/2
حیف بشه این ماشین مگه چی کم داشت هم خوشگل هم قوی من موندم چرا فروش نکرد خدایش خارجیا خیلی اشغال پسندن این ماشینو ول کردن سمت چی رفتن دقیقا
1396/4/8
رفتن سمت پراید